Menu

Eicma 2019 Έκθεση Μοτοσυκλέτας Μιλάνου (2ο μέρος)

SUZUKI
 
 
Σταματάω στο περίπτερο της Suzuki. Μετράω 7-8 μοτοσυκλέτες σκεπασμένες. Λέω μωρέ μπράβο η Suzuki φέτος. Δεν το περίμενα. Τέτοια μυστικότητα?
 Περιμένω λίγα λεπτά και ξεκινάει η παρουσίαση τύπου. Βγήκαν κανά δυο Ιάπωνες με μεγάλους επιχειρηματικούς τίτλους και άρχισαν να ευλογούν τα μούσια τους. Τι για άνοδο στις πωλήσεις, τι καλά που πηγαίνουν στους αγώνες κλπ κλπ…. Μετά από λίγη ώρα αποφασίζουν να ξεσκεπάσουν όλες τις μοτοσυκλέτες μαζί, λέγοντας ότι σε πρώτη παρουσίαση το V-Strom 1050. Λέω καλά το ένα σεντόνι κρύβει το V-Strom… τα άλλα τι κρύβουν…? Η απάντηση ήταν απογοητευτική! Τα μισά ήταν το V-Strom σε διάφορα χρώματα και τα άλλα μισά κάτι παλιά Dr. BIG (Για τους νεότερους που δεν το ξέρουν το Dr. BIG ήταν μια ON-OFF μοτοσυκλέτα της Suzuki αρχικά το 1988 750 κυβικά μονοκύλινδρο  –εξού και το BIG-  και αργότερα το 1990 βγήκε σε 800 κυβικά μέχρι το 1999).
 Θεωρώ ότι η Suzuki θα μπορούσε να κάνει μια αναγέννηση όπως συνηθίζεται αλλά να το παρουσιάσει όπως το αρχικό DR. BIG και όχι δήθεν εμπνευσμένο. Η μοτοσυκλέτα προσωπικά δεν με εντυπωσίασε. Έχει πιο έντονα τα στοιχεία του παρελθόντος παρά τα σύγχρονα. Σκεπτόμενος το βράδυ τις παρουσιάσεις τύπου που παρακολούθησα κατάλαβα πόση δουλειά θέλει μια παρουσίαση. Τόση ώρα παρουσίαση με διαφάνειες βίντεο για να μας πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Κατά την παρουσίαση τoυ V-STROM 1000
To Παλιότερο DR.Big απο το οποίο εμπνεύστηκε η Suzuki για την παρουσίαση του V-Strom 1050
To Περίπτερο της Suzuki
V-STROM 1050 XT
1037 κυβικά είναι ο νέος κινητήρας του V-Strom με απόδοση 106 ίππους
Το Katana που ήρθε να ταράξει τα νερά του παρελθόντος. Μεγάλο μείον βρήκα την ποιότητα των πλαστικών του.
Τα σκούτερ της Suzuki. Πρώτο μοστράρει το Burgman Στην παρουσίαση του V-Strom
Σε διάφορα χρώματα το V-Strom
   
SYM
   
Το περίπτερο της SYM  SYMNH T 200
Symphony 125 με προδιαγραφές euro 5 Fiddle III
MAXSYM 400
Symphony 125 με προδιαγραφές euro 5 SYMNH
   
TRIUMPH
SCRAMBLER 1200
SCRAMBLER 1200 THRUXTON RS
TIGER 800 & 1200
H TRIUMPH αποφάσισε να ξαναβγάλει στην παραγωγή το Rocket III. Πιο μοντέρνα σχεδίαση και ο κινητήρας απο τα 2300 (γιατί δεν έφτανε) πήγε στα 2500 κυβικά! Σε 2 εκδόσεις: η R (αυτή με το κόκκινο χρώμα) και η GT. Πωλούνται στην Αγγλία 19.500 και 20.200 λίρες αντίστοιχα. 11% αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο. Τώρα αποδίδει 167 ίππους και 22,5 κιλά ροπή !! και όλα αυτά αφαιρόντας …. 40 ολόκληρα κιλά απο τον προκάτοχό του. Αν σκεφτείτε να την αγοράσετε να σας πώ ότι μόνο τα τέλη κυκλοφορίας είναι 920 ευρώ το χρόνο.
Bobber TFC (Triumph Factory Custom) Bonneville Bobber
Street Triple 765 κυβικά 123 ίπποι 5 riding modes Daytona 675
Thruxton RS 1200 105 ίπποι, και πολύ άβολο για το ύψος μου.
Thruxton RS Speed Twin 1200 με 97 ίππους και 11,42 κιλά ροπής
Νομίζω ότι είναι τα πιο όμορφα όργανα που έχω δει. Συνδιάζουν κλασσικό και μοντέρνο και ανήκουν στο Scrambler 1200 Tiger 1200
   
SHOPS-ΜΑΓΑΖΙΑ
Μέσα στο χώρο της έκθεσης υπάρχουν και καταστήματα απο τα οποία μπορείς να βρεις τα πάντα, κυρίως ένδυσης. Συνήθως βρίσκεις καλές ευκαιρίες.
Πατήσετε εδώ για την συνέχεια