Menu

Eicma 2024 Διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο

DUCATI

Η εντός έδρα Ducati πιστή στα εντυπωσιακά περίπτερα παρουσίασε σε πρώτη παγκόσμια παρουσίαση το νέο Panigale V2 και V2S. Το νέο V2 είναι στα 890 κυβικά (από 955 το 2023) αλλά μαζί με τα κυβικά έπεσε σημαντικά σε νούμερα και η ιπποδύναμη απο 155 ίππους στους 120. Επίσης η ροπή δεν έμεινε αλώβητη από την πτώση των κυβικών και έτσι έχουμε 93.3 ΝΜ (από 104ΝΜ). Το μόνο θετικό είναι η σημαντική πτώση του βάρους από 193 στα 176 κιλά (9 κιλά έχασε μόνο από τον κινητήρα – τον ελαφρύτερο V2 που έχει φτιάξει ποτέ) και η μικρότερη κατανάλωση στο λίτρο (19χλμ/λίτρο έναντι 17 του παλιότερου μοντέλου).

Προσωπικά δεν με ενθουσίασε το νέο V2, συνήθως η εξέλιξη των Super Sport μοτοσυκλετών έρχεται με αύξηση σε ιπποδυνάμεις και όχι με πτώση αυτών. Ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε και στο Streetfighter V2.

Είδαμε και από κοντά το V4 και V4S που είχε γίνει η παρουσίαση του πριν λίγο καιρό. Η γνώμη μου είναι ότι το προηγούμενο μοντέλο ήταν πιο όμορφο. Σε νούμερα ιπποδύναμης και ροπής μηδαμινές διαφορές από τον προκάτοχο του.

110 χρόνια δίτροχου design

Λίγες ώρες πριν το άνοιγμα της έκθεσης, υπήρξε μια μικρότερη έκθεση σε ένα ξεχωριστό χώρο της Rho με 36 ιστορικές μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν μέσα στο θεσμό της 110χρονης ιστορίας της Eicma με τίτλο 110 χρόνια δίτροχου design.  Δείτε μερικές από της μοτοσυκλέτες αυτές.

FANTIC