Menu

Audi on Tour 2018

Η Audi διοργάνωσε φέτος για 3η συνεχόμενη χρονιά το Audi on Tour. Πρόκειται για μια εκδήλωση που δίνει την ευκαιρία σε όλους να δουν από κοντά, αλλά και να οδηγήσουν μερικά από τα πιο σημαντικά μοντέλα της εταιρείας. Μερικά από αυτά τα μοντέλα είναι εξαιρετικά σπάνια (λόγο κόστους) οπότε η εμπειρία της οδήγησης είναι μοναδική.

Βρεθήκαμε καλεσμένοι στη Καρέντα Ηρακλείου την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου και αμέσως μετά την άφιξη μας εγγραφτήκαμε και επιλέξαμε τα μοντέλα που θα οδηγήσουμε. Σε μια οθόνη υπήρχε σειρά προτεραιότητας ανά μοντέλο και όπως ήταν φυσικό τα πιο δημοφιλή μοντέλα είχαν μεγαλύτερη αναμονή.

Τα μοντέλα:

Όπως προαναφέραμε κάποια μοντέλα ανήκουν στις ακριβές σειρές των μοντέλων. Έτσι στη διάθεση μας υπήρχαν για δοκιμή τα μοντέλα: τα ολοκαίνουργια Q3, Α1 που θα αρχίσουν να πωλούνται στην Ελληνική αγορά τις επόμενες μέρες και τα συγκεκριμένα ήρθαν δανεικά με Γερμανικές πινακίδες για τις ανάγκες της εκδήλωσης. Επίσης για δοκιμή υπήρξαν τα μοντέλα Α6, τα νέα Α7 και Q8 καθώς τρία μοντέλα υψηλών επιδόσεων RS3, SQ5 και το R8 (το τελευταίο παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο οπότε και παροπλίστηκε).

Παρουσίαση των μοντέλων:

AUDI SQ5

Πρώτο αυτοκίνητο που πήραμε στα χέρια μας ήταν το SQ5. Ουσιαστικά πρόκειται για την γρήγορη έκδοση του Q5 ενός μεγάλου SUV. Η Audi τοποθέτησε ένα κινητήρα V6 3ιών λίτρων και Turbo με απόδοση 345 ίππους.  Εντυπωσιακή είναι η 51 κιλών ροπή που έρχεται σχεδόν από το ρελαντί. Η δύναμη αυτή μετακινεί το όχημα σχεδόν 2 τόνων από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 5,5 δευτερόλεπτα. Η ποιότητα κύλισης σε ένα τέτοιο όχημα είναι μεν αναμενόμενη αλλά όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει τα 100.000 ευρώ σίγουρα η ποιότητα είναι αντίστοιχη. Το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο DSG 8 σχέσεων και φυσικά πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Στο δρόμο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν γρήγορα και ο θόρυβος που κάνει ο V6 κινητήρας είναι εντυπωσιακός ιδίως στις αλλαγές των σχέσεων.

 

AUDI A7

 

Το Α7 είναι μια σύγχρονη σπορ λιμουζίνα. Η έκδοση που οδηγήσαμε ήταν εφοδιασμένη με τον ίδιο κινητήρα που είχε και το SQ5. Ένα 3λιτρο V6 αλλά με απόδοση 340 ίππους.  Όπως αναφέρει η Γερμανική εταιρία στα τεχνικά χαρακτηριστικά διαθέτει 39 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, 400 εξατομικευμένες ρυθμίσεις και 535 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Η τιμή ξεκινάει από τις 88.590 ευρώ, ποσό απαγορευτικό για τον μέσο καταναλωτή αλλά όταν οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης αντιλαμβάνεσαι το δικαιολογημένο κόστος στην τεχνολογία, την πολυτέλεια και φυσικά τις επιδόσεις.

AUDI RS3

Το RS3 βρίσκεται στη λίστα αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Το Α3 το οποίο είναι η βάση του RS3 κυκλοφορεί σε διάφορες εκδόσεις. Οι πιο δημοφιλές στην Ελληνική αγορά είναι αυτή των 1400ίων και αυτή των 1800ίων κυβικών. Η γρήγορη έκδοση του Α3 ονομάζετε S3 και διαθέτει 2λιτρο κινητήρα που στην τελευταία έκδοση αποδίδει 310 ίππους. Στην κορυφαία έκδοση προστέθηκε μεταξύ άλλων και ένα “R”. To RS3 είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο. Κινείται απο ένα 5κύλινδρο κινητήρα 2500 κυβικών και αποδίδει 400 ίππους και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χιλιόμετρα. Εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι πολύ διακριτικό και θα χρειαστεί να μια δεύτερη ματιά για να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για μια απλή έκδοση. Πατώντας το μπουτόν της εκκίνησης ο κινητήρας έρχεται σε λειτουργία και ο ήχος είναι εντυπωσιακός.  Βάζουμε το λεβιέ του DSG στη θέση  “Manual” και ξεκινάμε. Σε ένα ανοιχτό τμήμα του αυτοκινητόδρομου χωρίς κίνηση κάναμε μια γρήγορη εκκίνηση με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο στο τέρμα. Τα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα αλλά αυτό που σε εντυπωσιάζει είναι ο ήχος σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.  Είναι ένα καμουφλαρισμένο υπεραυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και τα Σαββατοκύριακα πετάγεσαι στην πίστα. Η τιμή όπως και τα προηγούμενα  αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε έχει την ανάλογη τιμή. Το Sportback RS3 που οδηγήσαμε ξεκινάει από τις 81.000 ευρώ! Αλλά είναι απλά εκπληκτικό.

AUDI R8

Το R8 είναι το υπεραυτοκίνητο της Audi. Ο V-10 κινητήρας είναι ο ίδιος που φοράει και η Lamborghini Gallardo του ίδιου ομίλου (VW group). H τελευταία έκδοση αποδίδει 610 ίππους. Είχαμε οδηγήσει στο παρελθόν το R8 σε μια προηγούμενη εκδήλωση της Audi μέσα σε πίστα, ευτυχώς γιατί φέτος το R8 είχε κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο και έτσι δεν προσφέρθηκε στο κοινό.

ΑUDI A1

 

Το Α1 είναι μια καινούργια έκδοση και θα πωλείται στην χώρα μας τέλη Δεκεμβρίου 2018 αρχές του 2019. Είναι το μικρότερο αυτοκίνητο της σειράς «Α». Η έκδοση «30» που ήταν διαθέσιμη για οδήγηση εφοδιάζετε με ένα 3κυλινδρο κινητήρα 1000ιων κυβικών με απόδοση 115 ίππους. Η τιμή του ξεκινάει από 21.500 αλλά το συγκεκριμένο όχημα ήταν με «βαρύ» εξοπλισμό και κοστολογείται κοντά στα 35.000!

AUDI Q8

Το Q8 είναι το μεγαλύτερο σε όγκο SUV της σειράς Q (σχεδόν 5 μέτρα μήκος και 2 πλάτος) . Συνδυάζει την κομψότητα ενός τετράθυρου πολυτελούς coupé με την πρακτική ευελιξία ενός μεγάλου SUV. Εφοδιάζετε (η έκδοση “50” που είχαμε στη διάθεση μας) με ένα 3λιτρο πετρέλαιο-κινητήρα που αποδίδει 286 ίππους και η τιμή του ξεκινάει από τις 96.400 ευρώ.

 

Παραλειπόμενα:

Το προσωπικό της Καρέντα ήταν ευγενικό καταφέρνοντας να εξυπηρετήσουν τις πολλές δεκάδες ενδιαφερόμενους οδηγούς σε εύλογο διάστημα.

Το καφέ “CROP” είχε αναλάβει το catering με καφέδες και σνακ και ήταν άψογο.

Οι συνοδηγοί ήταν θαρραλέοι που άντεξαν στις ορέξεις του κάθε οδηγού σε όλα τα αυτοκίνητα, όλη μέρα.

Ένα μεγάλο μπράβο στην Audi που έχει κάνει πλέον θεσμό το “Audi on tour” και δίνει την ευκαιρία σε οδηγούς να κάτσουν πίσω από το τιμόνι ιδιαίτερων αυτοκινήτων.

About Author

George

Sorry no comment yet.

Leave a Comment