Menu

BMW Concept i4. ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΜΕ ΣΤΥΛ

BMW Concept i4

Το BMW Group ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με την αποκάλυψη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupe. Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Το BMW Concept i4 ανοίγει το δρόμο για το BMW i4, το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2021 ως το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Δίνει μία νέα διάσταση στη δυναμική υπεροχή BMW και συνδυάζει τη μοντέρνα, κομψή, σπορ σχεδίαση με την ευρυχωρία και λειτουργικότητα ενός τετράθυρου Gran Coupe – και όλα αυτά με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

«Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Adrian van Hooydonk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, BMW Group Design. «Η σχεδίαση είναι δυναμική, απέριττη και κομψή. Με λίγα λόγια: ένα τέλειο μοντέλο BMW με μηδενικές εκπομπές ρύπων». Αυτονομία έως 600 km (WLTP), ισχύς έως 530 hp, επιτάχυνση 0–100 km/h σε περίπου 4,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 200 km/h. Ωστόσο, η οδηγική ποιότητα του BMW Concept i4 δεν εκφράζεται μόνο σε αριθμούς. Η σχεδόν αθόρυβη παραγωγή ισχύος δημιουργεί μία εντελώς νέα αίσθηση δυναμικών επιδόσεων.

«Σχεδιαστικά, το BMW Concept i4 χαρακτηρίζεται από απαράμιλλες αναλογίες, εκφραστικότητα και σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια», προσθέτει ο Domagoj Dukec, Επικεφαλής BMW Design. «Με το προηγμένο σύστημα BMW Curved Display, έχουμε επαναπροσδιορίσει τη φιλοσοφία απεικόνισης πληροφοριών και λειτουργιών αφής για τον οδηγό. Ταυτόχρονα, το BMW Concept i4 μεταφέρει μία αίσθηση βιώσιμης οδηγικής απόλαυσης». Συνολικά, το Concept i4 περιλαμβάνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία εσωτερικού και εξωτερικού που θα δούμε τόσο στο BMW i4 όσο και σε άλλα ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής.

Εξωτερικό – αισθητική που ηλεκτρίζει.

Στον αντίποδα της δυναμικής οδηγικής εμπειρίας βρίσκεται ένα σύγχρονο, κομψό εξωτερικό. Οι τέλεια αποτυπωμένες αναλογίες του Gran Coupe δημιουργούν μία αυθεντική, μοντέρνα και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση. Το μακρύ μεταξόνιο, η οροφή fastback και οι κοντοί πρόβολοι διαμορφώνουν ένα βασικό προφίλ που ξεχειλίζει από κομψότητα και δυναμισμό. Με τέσσερις πόρτες, το BMW Concept i4 προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο καθημερινής χρηστικότητας και πρακτικότητας, αλλά και ένα εσωτερικό πολύ μεγαλύτερο από αυτό που αφήνουν να εννοηθεί με την πρώτη ματιά οι σύγχρονες και δυναμικές αναλογίες του.

Γεωμετρικές επιφάνειες και αεροδυναμικές λεπτομέρειες.

Κύρια εξωτερικά χαρακτηριστικά είναι οι καλοσχηματισμένες, λείες γραμμές και οι πλούσιες, ανάγλυφες επιφάνειες που συνολικά συνθέτουν μία ξεκάθαρη σχεδιαστική φιλοσοφία. Η μοντέρνα απόχρωση Frozen Light Copper παραπέμπει στο χρωματισμό του BMW Vision iNEXT και αναδεικνύει την αλληλεπίδραση των επιφανειών με το φως, με εντυπωσιακά οπτικά εφέ. Μπλε στοιχεία στα εμπρός, πίσω και πλαϊνά τμήματα υποδηλώνουν την ‘BMW i’ καταγωγή του αυτοκινήτου. Προσελκύουν το βλέμμα στα εμβληματικά στοιχεία BMW i και αναδεικνύουν την τεχνολογία που βρίσκεται κάτω από την εξωτερική επιφάνεια – όπως η μάσκα ‘νεφρών, που κάνει χρέη ‘έξυπνου πάνελ’, ο διάκοσμος των μαρσπιέ που αποκαλύπτει την τεχνολογία της μπαταρίας και τα στοιχεία του διαχύτη στο πίσω τμήμα, τα οποία γεμίζουν το κενό των απολήξεων εξαγωγής και αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση.

Πολλά ακόμα μέτρα βελτίωσης αεροδυναμικής μεγιστοποιούν την ηλεκτρική αυτονομία. Η  ‘κλειστή’ μάσκα των νεφρών και οι διακριτικές αεροτομές αποτελούν ξεχωριστές λεπτομέρειες του προηγμένου σχεδιασμού της ροής αέρα. Εξάλλου, αξιοσημείωτες είναι οι ζάντες των τροχών, που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το BMW Concept i4 και συνδυάζουν αεροδυναμική σχεδίαση και φιλοσοφία ελαφρού βάρους: λείες – και επομένως αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες – επιφάνειες συνδυάζονται με πανάλαφρες ακτίνες υψηλής αντοχής. Οι ζάντες επεκτείνουν την παλέτα χρωμάτων και υλικών του αυτοκινήτου, δίνοντας έμφαση στον πολυτελή χαρακτήρα του.

Εμπρός τμήμα – επιβλητική φυσιογνωμία για μία νέα εποχή.

Στη φυσιογνωμία του BMW Concept i4 παρατηρούμε στοιχεία που το καθιστούν αναγνωρίσιμο ως μοντέλο BMW, αναθεωρημένα όμως, ώστε να φέρνουν το δυναμικό πνεύμα της μάρκας στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η επιβλητική, κλειστή μάσκα δημιουργεί μία σύνδεση με το παρελθόν και το μέλλον της BMW. Ένα στοιχείο icon της BMW που αποκτά νέο ρόλο: Καθώς απουσιάζει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με απαιτήσεις ψύξης, η μάσκα λειτουργεί τώρα κυρίως ως ένα έξυπνο πάνελ που φιλοξενεί διάφορους αισθητήρες. Η νέα σχεδίαση της μάσκας προϊδεάζει για την τεχνολογία του μοντέλου. Οι προβολείς ομοίως αποτελούν στοιχεία που γεφυρώνουν το παρελθόν με το μέλλον. Το κλασσικό εμπρός τμήμα με τα τέσσερα ‘μάτια’ δίνει επίσης το παρών, εκσυγχρονισμένο και απέριττο. Δύο ανεξάρτητες μονάδες LED σε κάθε άκρο ενσωματώνουν όλες τις απαιτούμενες λειτουργίες φωτισμού. Ενιαίες επιφάνειες και λίγες ζωηρές γραμμές γύρω από τη μάσκα δημιουργούν μία σύγχρονη και άκρως γοητευτική φυσιογνωμία. Μία μπλε πινελιά τύπου BMW i στο πλαίσιο της μάσκας  ολοκληρώνει τη σχεδίαση του εμπρός τμήματος.

Αναθεώρηση ταυτότητας της μάρκας.

Με την ευκαιρία της παρουσίασης του BMW Concept i4, η BMW αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιείται στην επικοινωνία αποτελεί επίσης τη βάση για το σήμα του BMW Concept i4. Η δισδιάστατη και διαφανής σχεδίαση προσφέρει άριστη ενσωμάτωση και αναδεικνύει ακόμα περισσότερο την αποκλειστική απόχρωση Frozen Light Copper. Το πρωτότυπο όχημα όχι μόνον ανοίγει το δρόμο για την αισθητική, τις τεχνολογίες και τις καινοτομίες του μέλλοντος, αλλά διερευνά και τις δυνατότητες σχεδίασης του εμπορικού σήματος BMW.

Εντυπωσιακό πίσω τμήμα με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά.

Το πίσω τμήμα του BMW Concept i4 είναι χαμηλωμένο, και τονίζεται το πλάτος. Οι επιφάνειες εκτείνονται ομαλά διαμορφώνοντας μία μοντέρνα και ‘ήσυχη’ εμφάνιση που υποδηλώνει πολυτέλεια. Τα μακριά, λεπτά πίσω φώτα σχήματος L διατηρούν το ίδιο σχεδιαστικό θέμα. Κάτω από τα πίσω φώτα, οι κεκλιμένες προς τα μέσα επιφάνειες δημιουργούν διακριτικές αεροτομές και ενσωματώνουν κάθετους αεραγωγούς. Η κάθετη σχεδίαση τονίζει το σπορ στήσιμο του αυτοκινήτου. Πιο κάτω, η εντυπωσιακή πίσω ποδιά αυξάνει την αεροδυναμική απόδοση. Εκεί που κάποτε υπήρχαν απολήξεις εξαγωγής, στοιχεία διαχύτη σε BMW i Blue, προδίδουν την παρουσία ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και παραπέμπουν στη σχεδίαση του BMW i Vision Dynamics.

Εσωτερικό – η καινοτομία συναντά τον μινιμαλισμό.

Το εσωτερικό του BMW Concept i4 έχει καθαρά οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, γι’ αυτό και το κάθε στοιχείο στο εμπρός τμήμα της καμπίνας είναι προσανατολισμένο στον οδηγό. Το νέο σύστημα BMW Curved Display σε συνδυασμό με το τιμόνι αποτελεί μία νέα εκδοχή της οδηγοκεντρικής φιλοσοφίας που θα δούμε στις εκδόσεις παραγωγής των BMW iNEXT και BMW i4. Εδώ, οι επιφάνειες απεικόνισης και η οθόνη ελέγχου (Control Display) συγχωνεύονται σε μία οθόνη στραμμένη προς τον οδηγό. Αυτή η συγχώνευση βελτιστοποιεί την παρουσίαση πληροφοριών και καθιστά τη λειτουργία της οθόνης αφής πιο διαισθητική. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία απεικόνισης σε μη ανακλαστικό κρύσταλλο, οι οθόνες δεν χρειάζονται κάλυμμα, με αποτέλεσμα το cockpit να μην δείχνει υπερβολικά φορτωμένο.

Το σύστημα BMW Curved Display περιλαμβάνει μεγάλο μέρος του τμήματος μπροστά από τον οδηγό και πάνω από την κεντρική κονσόλα, χαρίζοντας μία σύγχρονη νότα στο cockpit. Το λεπτό, ενιαίο σχήμα αποπνέει ποιότητα και φινέτσα. Σχεδόν όλες οι λειτουργίες είναι ενσωματωμένες στην οθόνη στο πλαίσιο μιας γενικότερης τάσης μείωσης των διακοπτών και χειριστηρίων. Ακόμα και το σύστημα ελέγχου κλιματισμού λειτουργεί τώρα με έλεγχο αφής.

Επικέντρωση στα απαραίτητα.

Στο χώρο γύρω από το BMW Curved Display δεν υπάρχει τίποτα περιττό. Η περιορισμένη χρήση διαφορετικών υλικών και η βασική διάταξη των χειριστηρίων δημιουργεί ένα μοντέρνο αλλά πολυτελές περιβάλλον. Με γνώμονα αυτό, στοιχεία όπως οι αεραγωγοί ενσωματώνονται σχεδόν χωρίς να φαίνονται στη συνολική σχεδίαση και κρύβονται πίσω από εντυπωσιακά μοτίβα.

Διακοσμητικές λωρίδες σε ζεστή απόχρωση Gold Bronze σε συνδυασμό με χρώμιο χαρίζουν στο εσωτερικό πινελιές φινέτσας. Το κεντρικό πάνελ ελέγχου αντικαθιστά τον παραδοσιακό επιλογέα ταχυτήτων με έναν επιλογέα τύπου διθέσιου διακόπτη. Στοιχεία όπως το iDrive Controller και οι διακόπτες μνήμης καθισμάτων στις πόρτες κατασκευάζονται από ποιοτικό κρύσταλλο. Ο συνδυασμός υφάσματος/δέρματος στην επένδυση των καθισμάτων – που αποτελείται από γραμμικά διατεταγμένες μικροΐνες και φυσικό δέρμα επεξεργασμένο με φύλλα ελιάς – αποπνέει μία αίσθηση υψηλής ποιότητας και βιωσιμότητας στο εσωτερικό. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι μία φωτεινή και ευάερη καμπίνα με σαφή διάταξη που συνδυάζεται με την αθόρυβη λειτουργία των προηγμένων, ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

Ευρύχωρο πίσω τμήμα.

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν πλούσιο χώρο στο κεφάλι και τα πόδια, απαράμιλλο για μοντέλο coupe. Ενσωματωμένα προσκέφαλα στα εμπρός και πίσω καθίσματα επιτείνουν τη σπορ αίσθηση. Το άνοιγμα στα προσκέφαλα είναι μία αριστοκρατική λεπτομέρεια που παραπέμπει στα σπορ μοντέλα BMW της γκάμας.

Τα πίσω καθίσματα συνεχίζουν τις οριζόντιες γραμμές που σχηματίζουν οι πόρτες δημιουργώντας μία αίσθηση lounge στο πίσω μέρος της καμπίνας. Εν τω μεταξύ, τα πλαϊνά πίσω καθίσματα επαναλαμβάνουν το δυναμικό θέμα των εμπρός καθισμάτων, προάγοντας τη σπορ αίσθηση. Επίσης η περιορισμένη χρήση ραφών συντελεί στον απέριττο και μοντέρνο χαρακτήρα της σχεδίασης.

 

Εξελιγμένη σχεδίαση διεπαφής χρήστη με Experience Modes.

Το σύστημα BMW Curved Display που συγκεντρώνει σε μία οθόνη την απεικόνιση πληροφοριών και τις λειτουργίες αφής, αποτελεί την ψηφιακή πύλη εισόδου στην εποχή ηλεκτροκίνησης της BMW. Η εμφάνιση και η αίσθηση είναι εμφανώς επηρεασμένα από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές και σκόπιμα δεν θυμίζουν πλέον ‘εξαρτήματα αυτοκινήτου’. Στην ίδια την οθόνη, επίπεδα στρώματα προσφέρουν σημαντικό οπτικό βάθος. Ο συνδυασμός BMW Curved Display και νέας φιλοσοφίας απεικόνισης υπόσχεται μία εξαιρετικά προηγμένη εμπειρία προβολής περιεχομένου.

Με τρία διαφορετικά Experience Modes, οι χρήστες μπορούν να διερευνούν τις διάφορες πτυχές του συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς δίνουν μία πρώτη γεύση – σε επίπεδο εικόνας τουλάχιστον – για το λειτουργικό σύστημα επόμενης γενιάς από το 2021. Σε πολλές περιπτώσεις έντονη, η οπτική διαφοροποίηση μεταξύ των τριών Experience Modes (“Core”, “Sport” and “Efficient”) περιλαμβάνει όλη την εμπειρία του χρήστη, από την οθόνη και τα γραφικά μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας. Ο εσωτερικός φωτισμός στο ταμπλό, τις πόρτες και (κρυφός) κάτω από την οθόνη εναρμονίζεται με τις επιλεγμένες ρυθμίσεις.

 

Το “Core” mode λανσάρει μία νέα εκδοχή των τεσσάρων εικονιδίων στην περιοχή του οδηγού, γνωστών από τα υπάρχοντα μοντέλα. Εδώ, τα γραφικά στοιχεία επαναλαμβάνουν το σχεδιαστικό θέμα πάνω από τους αεραγωγούς και το χρώμα Gold Bronze, σε αρμονία με τη σχεδίαση εσωτερικού του αυτοκινήτου. Στην περιοχή όπου βρισκόταν συνήθως η κεντρική οθόνη, ένας χάρτης και εικονίδια είναι διατεταγμένα το ένα δίπλα στο άλλο. Ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί γύρω από τα διαγώνια εικονίδια χρησιμοποιώντας κίνηση swipe και να αλλάζει τη διάταξή τους μέσω πρακτικού drag-and-drop. Έτσι έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την οθόνη στις προσωπικές προτιμήσεις του.

 

Στο “Sport” mode, τα εικονίδια σκόπιμα τοποθετούνται πιο κοντά μεταξύ τους για καλύτερα εστιασμένη απεικόνιση. Πλάγιες κινήσεις πίσω από τις ζώνες χρησιμοποιούνται για να δείχνουν πόσο κλειστή είναι η επόμενη στροφή, διευκολύνοντας την προληπτική οδήγηση. Αυτό το είδος παρουσίασης περιεχομένου παρέχει αποτελεσματική περιφερειακή ορατότητα. Η δεξιά πλευρά της οθόνης παρουσιάζει συγκεκριμένες λειτουργίες  όπως η εφαρμογή lap timer της BMW M.

 

Στο “Efficient” mode κάνει ντεμπούτο το “Assisted Driving View”, που δείχνει στον οδηγό τι ανιχνεύουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο Experience Mode προσφέρει περισσότερες πληροφορίες που σχετίζονται με την τεχνολογία του αυτοκινήτου, όπως με ποιο τρόπο επικοινωνεί με το περιβάλλον του. Στο BMW Concept i4, στόχος είναι η προληπτική και αποδοτική οδήγηση, και ενσωματώνονται βασικές πληροφορίες για ‘οικονομική οδήγηση’. Η δεξιά πλευρά της οθόνης παρουσιάζει πρόσθετες πληροφορίες του οχήματος, όπως η στάθμη φόρτισης και η αυτονομία.

 

Ο ήχος του BMW Concept i4.

Το BMW Concept i4 ξεχωρίζει όχι μόνο για την ανεξάρτητη σχεδίασή του, αλλά και για τον φουτουριστικό, μοναδικό ήχο του. Το πρόγραμμα ονομάστηκε BMW IconicSounds Electric και αποτελεί προϊόν εξέλιξης του παγκοσμίου φήμης συνθέτη Hans Zimmer σε συνεργασία με τον Renzo Vitale, Σχεδιαστή Ήχου της BMW. Το BMW IconicSounds Electric στόχο έχει να προσδώσει μία συναισθηματική χροιά ήχου στα ηλεκτρικά οχήματα της BMW και να καταστήσει αντιληπτά, ακουστικά, χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα μοτίβα ήχου. Ο ήχος του BMW Concept i4 πετυχαίνει τέλεια το σκοπό του – συνδυάζει το παρελθόν και το μέλλον της BMW. Προσφέρει στον οδηγό την αίσθηση ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί στην έκφραση. Ο ήχος είναι πολυσχιδής, απρόσμενος και προσφέρει μία αίσθηση ελαφρότητας και διαφάνειας. Τα μοτίβα ήχου του BMW Concept i4 περιλαμβάνουν από τους ήχους που σχεδιάστηκαν για το “Core” mode μέχρι τους πιο έντονους και εμφατικούς ήχους του “Sport” mode. Επίσης, στο πρόγραμμα εντάσσονται οι ήχοι του ανοίγματος της πόρτας και της εκκίνησης.

Η τεχνολογία σήμα κατατεθέν του προσεχούς BMW i4.

Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελεί σήμα κατατεθέν του BMW i4 και κατ’ επέκταση της ηλεκτροκίνησης του μέλλοντος. Το BMW iX3 που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2020 θα είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, που θα λανσαριστεί σε αρκετά ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW – όπως τα BMW iNEXT και BMW i4. Με ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικά ισχύος, μονάδα φόρτισης, μπαταρία υψηλής τάσης και την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, το BMW Group κάνει άλματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας που εξελίχθηκε για το BMW i4 αποδίδει μέγιστη ισχύ περίπου 390kW/530hp, φτάνοντας στο επίπεδο ενός V8 των σημερινών μοντέλων BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η άμεση απόκριση προσφέρει στο BMW i4 εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομική κατανάλωση.

 

Η 5η γενιά του BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μπαταρία νέας σχεδίασης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών. Η σχεδίαση της μπαταρίας υψηλής τάσης που προορίζεται για το BMW i4 χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά λεπτή δομή και βελτιστοποιημένη ενεργειακή πυκνότητα. Ζυγίζει περίπου 550 kg, έχει ενεργειακό περιεχόμενο σχεδόν 80 kWh και πετυχαίνει αυτονομία περίπου 600 χλμ. στον κύκλο WLTP.

 

Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive εγκαινιάζει νέα πρότυπα σε επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας, απόδοσης και αυτονομίας για τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

 

Το νέο BMW i4 στην παραγωγή.

Η παραγωγή του νέου BMW i4 θα ξεκινήσει το 2021 στο κύριο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά, οχήματα με θερμικούς κινητήρες, plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στο Μόναχο.

 

Η ενσωμάτωση του BMW i4 στο υπάρχον σύστημα παραγωγής αποτελεί πραγματική πρόκληση για το εργοστάσιο του Μονάχου. Το αμάξωμα του BMW i4 διαφέρει από τις αρχιτεκτονικές μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι τώρα στο εργοστάσιο, καθώς απαιτείται τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης. Περίπου το 90% του υπάρχοντος εξοπλισμού παραγωγής στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί στη διαδικασία, δηλαδή να προσαρμοστεί για την παραγωγή του i4. Ωστόσο, το υπόλοιπο 10% – κυρίως τα μηχανήματα που εμπλέκονται στην κατασκευή του πίσω τμήματος – θα είναι εντελώς νέος εξοπλισμός.

Οι αίθουσες συναρμολόγησης θα εφοδιαστούν με μηχανήματα κατάλληλα για την τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης από την κάτω πλευρά του οχήματος. Μία ιδιαίτερη δυσκολία στη διαδικασία μετατροπής/εγκατάστασης είναι οι πολλαπλές δομές στις αίθουσες συναρμολόγησης. Λόγω του περιορισμένου χώρου, τα παλιά μηχανήματα πρέπει να απομακρυνθούν και ο νέος εξοπλισμός να εγκατασταθεί και να λειτουργεί σε διάστημα έξι εβδομάδων, κάτι που απαιτεί μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και ακριβή εφαρμογή.

 

Η εταιρεία επενδύει συνολικά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο του Μονάχου για  την υλοποίηση της παραγωγής του BMW i4.

 

BMW Press release