Menu

BMW ρεκόρ πωλήσεων

Παραδόσεις 2.367.603 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, άνοδος 5,3%. Κατέγραψαν MINI  BMW Motorrad και BMW   ρεκόρ πωλήσεων. Ετήσιες πωλήσεις BMW πάνω από τα 2 εκατομμύρια για πρώτη φορά, αύξηση 5,2%. Πωλήσεις MINI ξεπέρασαν τα 360.000 οχήματα για πρώτη φορά, αύξηση 6,4%. Περισσότερα από 62.000 ηλεκτρικά οχήματα πουλήθηκαν το 2016. Πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα παραδόθηκαν στην Ευρώπη. Πάνω από μισό εκατομμύρια οχήματα πουλήθηκαν στην Ηπειρωτική Κίνα.

 

 

Ντιτρόιτ / Μόναχο 

Το 2016 αποδείχθηκε η καλύτερη χρονιά στην ιστορία του BMW Group, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων για έκτη συνεχή φορά. Η εταιρεία διατήρησε τον ηγετικό της ρόλο στην αγορά premium οχημάτων με τις τρεις μάρκες της, BMW, MINI και Rolls-Royce. Έχοντας καταγράψει σταθερή άνοδο πωλήσεων σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, το BMW Group πούλησε συνολικά 2.367.603 οχήματα σε όλο τον κόσμο το 2016, αύξηση 5,3% συγκριτικά με το 2015.

 

«Με την επέκταση της γκάμας μοντέλων μας, αυξήθηκαν και οι πωλήσεις μας, με αποτέλεσμα το 2016 να είναι η πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της εταιρείας», σχολίασε ο Dr Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ BMW, μιλώντας στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Β. Αμερικής στο Ντιτρόιτ. Συνέχισε λέγοντας: «Παρά το αρνητικό κλίμα που επικράτησε σε κάποιες αγορές, η πολιτική μας για ισορροπημένες παγκόσμιες πωλήσεις έχει αποδώσει καρπούς, με σταθερές αυξήσεις κάθε μήνα» συνέχισε. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων μας εξελίχθηκαν ιδιαίτερα θετικά, με πάνω από 62.000 παραδόσεις το 2016. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να παραμείνουμε σε ανοδική πορεία και να προσβλέπουμε σε επικερδή, βιώσιμη αύξηση το 2017».

 

Το 2016, η BMW πέτυχε νέο ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων ξεπερνώντας τα  δύο εκατομμύρια οχήματα. Συνολικά 2.003.359 οχήματα μάρκας BMW πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, 5,2% επιπλέον της προηγούμενης χρονιάς. Η παγκόσμια τάση των καταναλωτών υπέρ των SUV φάνηκε στη συνεχιζόμενη επιτυχία της οικογένειας BMW X, με τη μία στις τρεις πωλήσεις BMW να αφορά μοντέλο X. Συνολικά 644.992 οχήματα BMW X παραδόθηκαν το 2016, αύξηση 22,3% συγκριτικά με το 2015. Άλλοι αξιοσημείωτοι παράγοντες επιτυχίας είναι η BMW Σειρά 2 (196.183 / +24,8%) και η ναυαρχίδα της μάρκας BMW Σειρά 7, που είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 69,2% φτάνοντας συνολικά τις 61.514 μονάδες. Η νέα BMW Σειρά 5, που θα λανσαριστεί το Φεβρουάριο, αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην άνοδο πωλήσεων το 2017.

 

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων BMW σε όλη τη διάρκεια του 2016 έφτασαν τις 62.000 μονάδες. Στα ισχυρά αποτελέσματα έχει συντελέσει η προσθήκη περισσοτέρων μοντέλων στη γκάμα. Το BMW Group προσφέρει τώρα συνολικά επτά ηλεκτρικά οχήματα – η πλουσιότερη γκάμα από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. «Η προσθήκη νέων μοντέλων, αναμφίβολα, έδωσε ώθηση στις πωλήσεις αυτών των καινοτόμων οχημάτων και με χαρά είδαμε την 100.000ή ηλεκτρική BMW να κυκλοφορεί το Νοέμβριο του 2016», δήλωσε ο Dr Ian Robertson. «Το 2016 έδειξε επίσης ότι η ηλεκτρική μετακίνηση αναπτύσσεται ταχύτητα σε αγορές που υποστηρίζουν την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας προσφέροντας το κατάλληλο μίγμα κινήτρων πελατών και δημόσιας υποδομής φόρτισης», πρόσθεσε. Με την προσθήκη της BMW Σειράς 5 και των plug-in υβριδικών MINI Countryman τους προσεχείς μήνες, το BMW Group θα έχει εννέα ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του και στοχεύει σε πωλήσεις 100.000 ηλεκτρικών οχημάτων το 2017.

 

Το 2016 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά των πωλήσεων MINI μετά την αναδιοργάνωση της μάρκας το 2015, και η μάρκα κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της με 360.233 συνολικές παραδόσεις σε πελάτες, αύξηση 6,4%. «Αυτά τα αποτελέσματα – ρεκόρ δείχνουν ότι η MINI βρίσκεται στο σωστό δρόμο, με τα νέα μας μοντέλα Cabrio και Clubman να ‘οδηγούν’ την αύξηση», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τις μάρκες MINI, BMW Motorrad και Rolls-Royce. «Τώρα, στις αρχές του 2017, θα λανσάρουμε το νέο MINI Countryman, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της μάρκας, ενώ η ηλεκτρική του έκδοση αναμένεται το καλοκαίρι. Αυτό θα ολοκληρώνει την ανανέωση της γκάμας MINI και είμαι σίγουρος ότι θα δούμε τις πωλήσεις να αυξάνονται ακόμα περισσότερο τους επόμενους 12 μήνες», πρόσθεσε ο κ. Schwarzenbauer.

 

Η Rolls Royce Motor Cars ανακοίνωσε τις δεύτερες καλύτερες ετήσιες πωλήσεις στην 113χρονη ιστορία της μάρκας, παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς. Ο οίκος πολυτελών οχημάτων που εδρεύει στο Goodwood παρέδωσε 4.011 οχήματα (+6,0%) σε πελάτες σε όλο τον κόσμο το 2016. Ισχυρές πωλήσεις αναφέρθηκαν σε όλο τον κόσμο πλην της Μέσης Ανατολής, όπου αντιξοότητες επηρέασαν όλη την αγορά πολυτελών οχημάτων. Στην αύξηση των πωλήσεων συνετέλεσε η σταθερή επιτυχία των Wraith και Ghost, σε συνδυασμό με το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της Dawn και τον ερχομό των Wraith Black Badge και Ghost Black Badge. Η έβδομη γενιά Phantom διατήρησε το κύρος της ως το πιο επιθυμητό πολυτελές προϊόν στον κόσμο, απολαμβάνοντας εξαιρετική ζήτηση την τελευταία χρονιά παραγωγής της και θέτοντας τα θεμέλια για την πολυαναμενόμενη διάδοχό της. 

 

Οι ετήσιες πωλήσεις BMW και MINI στην Ευρώπη ξεπέρασαν το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου για πρώτη φορά, με συνολικές παραδόσεις 1.091.192 μονάδων το 2016, αύξηση 9,2%. Κάθε αγορά της περιοχής συνέβαλε σε αυτό το αποτέλεσμα, με πολλές να πετυχαίνουν διψήφια αύξηση. Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Ιταλία, αυξήθηκαν κατά 17,7% (83.750) ενώ στην Ισπανία η άνοδος κινήθηκε στο 21,0% (55.096). Εν τω μεταξύ πάνω από 250.000 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε Βρετανούς πελάτες όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,2% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

 

Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI στην Ασία γνώρισαν επίσης ισχυρή άνοδο το 2016 με συνολικές παραδόσεις 745.784 οχημάτων, άνοδος 9,0% συγκριτικά με το 2015. Η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, η Ηπειρωτική Κίνα, πέτυχε αύξηση 11,3%, με συνολικές πωλήσεις 516.355 οχημάτων. Είναι η πρώτη φορά που πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν στην Κίνα σε μία χρονιά. Πολλές ακόμα αγορές της περιοχής σημείωσαν ισχυρή άνοδο το 2016: όπως η Ιαπωνία (74.935 / +8,3%) και η Ν. Κορέα (58.500 / +7,2%).

 

Οι ετήσιες πωλήσεις BMW και MINI στην Αμερικανική ήπειρο ήταν 7,2% χαμηλότερα από το ρεκόρ που είχε σημειωθεί το 2015, με συνολικές παραδόσεις 458.982 φέτος. Ενώ ο Καναδάς πέτυχε άνοδο 6,1% (44.621) και οι παραδόσεις στο Μεξικό αυξήθηκαν κατά 15,4% (34.670), οι πολύ ανταγωνιστικές συνθήκες της Αμερικανικής αγοράς οδήγησαν στην πτώση των πωλήσεων κατά 9,7% (365.204).

 

Το 2016 ήταν χρονιά ρεκόρ και για τη BMW Motorrad. Οι ετήσιες πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 5,9% με συνολικές παραδόσεις 145.032 μοτοσικλετών και maxi-scooters. Η BMW Motorrad θα αυξήσει περαιτέρω τη γκάμα της στο πλαίσιο μιας νέας στρατηγικής  με στόχο 200.000 πωλήσεων το 2020.

 

Πωλήσεις BMW Group το Δεκέμβριο / όλο το 2016

  Δεκέμβριος 2016 Συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά Συνολικά το 2016 Συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά
BMW Group Automotive 215.188 +0,8% 2.367.603 +5,3%
BMW 178.849 +1,2% 2.003.359 +5,2%
MINI 35.814 -1,5% 360.233 +6,4%
Rolls-Royce Motor Cars 525 +9,1% 4.011 +6,0%
BMW Motorrad 8.639 +15,2% 145.032 +5,9%


Το BMW Group 

Το BMW Group είναι από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο με τις μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 14 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

 

Το οικονομικό έτος 2015, το BMW Group πούλησε 2.247.000 αυτοκίνητα και 137.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το 2015 ήταν 9.22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 92.18 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2015, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 122.244 ατόμων.

 

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.