Menu

BMW M Award στο MotoGP: Η νέα BMW M5 CS είναι το έπαθλο για τον φετινό νικητή.

Ο διαγωνισμός BMW M Award αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του MotoGP™. Το 2021, το βραβείο θα δοθεί στον ταχύτερο αναβάτη των κατατακτηρίων δοκιμών του MotoGP™ κατά τη διάρκεια της σεζόν για 19η φορά. Ο νικητής του 2021 BMW M Award για μία ακόμα φορά έχει να προσβλέπει σε κάτι συναρπαστικό, μία νέα BMW M5 CS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 11,3 – 11,1 l/100 km σύμφωνα με το NEDC, 11,3 – 10,9 l/100 km σύμφωνα με το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 258 – 253 g/km σύμφωνα με το NEDC, 257 – 248 g/km σύμφωνα με το WLTP)* βαμμένη σε Frozen Deep Green metallic. Η BMW M GmbH κατά παράδοση αποκαλύπτει το αυτοκίνητο του νικητή στον πρώτο ευρωπαϊκό γύρο της σεζόν του MotoGP™, που φέτος πραγματοποιείται στο Πορτιμάο (Πορτογαλία) για πρώτη φορά. Φίλοι του σπορ από όλο τον κόσμο μπορούν να απολαύσουν ψηφιακά την BMW M5 CS στα κανάλια των social media της BMW M GmbH και του MotoGP™.

Η BMW M GmbH επεκτείνει τη σειρά των ultra-sports CS μοντέλων της με την εισαγωγή της BMW M5 CS. Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση συνδυάζει ξεχωριστές επιδόσεις με μία αποκλειστική, πολυτελή εμφάνιση, ενώ ο V8 κινητήρας 4.4L με 467 kW/635 hp καθιστά την BMW M5 CS το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της BMW M.

 

«Η BMW M5 CS έχει ήδη αναλάβει καθήκοντα ως αυτοκίνητο ασφαλείας στο MotoGP από τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν στο Κατάρ. Ως εκ τούτου, ήταν προφανής ή απόφασή μας να προσφέρουμε το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής ως έπαθλο στο νικητή του 2021 BMW M Award», δήλωσε ο Markus Flasch, CEO της BMW M GmbH. «Επί δύο δεκαετίες σχεδόν, το BMW M Award αποτελεί πυλώνα της εμπλοκής μας ως ‘Επίσημο Αυτοκίνητο του MotoGP’. Ήταν ανέκαθεν σημαντικό για εμάς να τιμούμε τους καλύτερους αναβάτες του MotoGP με βάση τις επιδόσεις τους στις κατατακτήριες δοκιμές με ένα εντυπωσιακό βραβείο. Το 2021, παρουσιάζουμε την BMW M5 CS – το νέο κορυφαίο μοντέλο μας στη γκάμα των υψηλών επιδόσεων. Τώρα, ευχόμαστε τα καλύτερα σε όλους τους αναβάτες του MotoGP – και ανυπομονούμε να δούμε ποιος θα καθίσει πίσω από το τιμόνι της BMW M5 CS στον τελικό της σεζόν, ως νικητής του BMW M Award».

«Κάθε χρόνο, η BMW M GmbH αποκαλύπτει ένα συναρπαστικό έπαθλο για το νικητή του BMW M Award στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν, κάτι που θα συμβεί και το 2021», δήλωσε ο Pau Serracanta, Διευθύνων Σύμβουλος του Εμπορικού Τμήματος της  Dorna Sports, κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP™. «Η BMW M5 CS μας έχει ήδη εντυπωσιάσει ως αυτοκίνητο ασφαλείας, και η έκδοση παραγωγής του μοντέλου υψηλών επιδόσεων είναι ένα εντυπωσιακό βραβείο για τον πιο επιτυχημένο μας qualifier. Για μία ακόμα φορά επιβεβαιώνει πόσο σημαντική είναι η εμπλοκή της BMW M GmbH στο MotoGP. Ανυπομονούμε να δούμε ποιος από τους αναβάτες μας θα κερδίσει το περίοπτο BMW M Award στο τέλος της σεζόν».

Χάρη στον κινητήρα ‘M Power’ κάτω από το καπό της, η BMW M5 CS έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,0 δευτ., και 0 – 200 km/h σε 10,3 δευτ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 km/h. Ο πανίσχυρος κινητήρας συνεργάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, που επίσης προσφέρει ένα 2WD mode μόνο για πίσω κίνηση. Με την BMW M5 CS, η BMW M GmbH εφάρμοσε αυστηρά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους. Το πλαίσιο έχει επίσης προσαρμοστεί στο βάρος του αυτοκινήτου, που είναι ελαφρύτερο από άλλα μοντέλα M5, φέροντας νέες ρυθμίσεις σκληρότητας ελατηρίων στον εμπρός και πίσω άξονα και βελτιωμένο έλεγχο απόσβεσης. Η σπορ εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι της M5 CS έχει τέσσερις απολήξεις χωρίς διακοσμητικό φινίρισμα. Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα φρένα M Carbon με κεραμικούς δίσκους.

Η πολυτελής, σπορ εμφάνιση της BMW M5 CS συνεχίζεται με περισσότερα χαρακτηριστικά μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Το καπό, το εμπρός, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, η αεροτομή στο πίσω τμήμα, ο πίσω διαχύτης, το κάλυμμα του κινητήρα M Power και το σιλανσιέ εισαγωγής κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Μερικά εξαρτήματα κατασκευάζονται από γυμνό ανθρακόνημα.

Η BMW M5 CS υπόσχεται μία εξαιρετική εμπειρία ταξιδιού για 4 άτομα  – με τον οδηγό και συνοδηγό σε καθίσματα M Carbon και τους άλλους δύο επιβάτες σε ατομικά πίσω καθίσματα. Τα ενσωματωμένα προσκέφαλα – με φωτιζόμενα λογότυπα M5 για τα εμπρός καθίσματα – απεικονίζουν τη χάραξη της θρυλικής πίστας του Nürburgring. Το τιμόνι M Alcantara με κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας αποτελεί άλλη μία κλασική πινελιά αγωνιστικού αυτοκινήτου. Τα χειριστήρια αλλαγών σχέσεων (gearshift paddles) κατασκευάζονται από ανθρακονήματα. Το μεταλλικό χρώμα Frozen Deep Green του αυτοκινήτου που προορίζεται για το νικητή του BMW M Award είναι ίδιο με το βασικό χρωματισμό του BMW M5 CS MotoGP safety car.

Το BMW M Award είναι μία από τις πολλές δραστηριότητες της BMW M ως ‘Official Car of MotoGP’. Από το 2003, ο αναβάτης του MotoGP™ με τα καλύτερα αποτελέσματα στις κατατακτήριες δοκιμές ανταμείβεται με μία αποκλειστική, εξατομικευμένης σχεδίασης BMW M στο τέλος της σεζόν. Εκτός από τη βαθμολογία των αγώνων, οι αναβάτες βαθμολογούνται και σύμφωνα με τη κατάταξή τους στη σχάρα εκκίνησης σε κάθε Grand Prix του ημερολογίου. Ο αναβάτης που έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στο τέλος της σεζόν κερδίζει το περίοπτο BMW M Award. Το ρεκόρ κατέχει ο Marc Márquez, ο οποίος έχει ήδη κατακτήσει το BMW M Award επτά συνεχόμενες φορές από το 2013 μέχρι το 2019. Την περσινή σεζόν, το 2020, ο Γάλλος Fabio Quartararo βρέθηκε στη λίστα των νικητών για πρώτη φορά.