Menu

ΣΦΥΡΟΚΕΦΑΛΗ (hammerhead)

Η αλλιώς “hammerhead”. Για άλλη μια φορά,  η Ducati προκάλεσε. Η λύση που επέλεξε για την επίτευξη της πολυπόθητης κάθετης δύναμης στο μπροστινό, ώστε να αποφεύγεται το ανασήκωμα του μπροστινού συστήματος, είναι τουλάχιστον…αμφιλεγόμενη! Το σχήμα της GP17 που εμφανίστηκε στο Qatar, είναι πολύ δυναμικό. Ειδικά, με το φως που εκπέμπουν οι εκατοντάδες προβολείς της πίστας Losail- θυμίζουμε μοναδικός νυχτερινός αγώνας MotoGP, οι σκιές που σχηματίζονται την κάνουν περισσότερο τρομακτική! Φυσικά, είναι αναμενόμενο από το Ιταλικό εργοστάσιο, να κάνει ριζοσπαστικές κινήσεις, όπως τα περυσινά “φτεράκια” ώστε να αποκτήσει κάποιο πλεονέκτημα απέναντι στα πανίσχυρα ιαπωνικά εργοστάσια. Οι λύσεις πάντως, που δοκίμασαν οι Suzuki και Yamaha, είναι σαφώς πιο διακριτικές. Η Aprilia μάλλον έδειξε το δρόμο στη Ducati,  αλλά είναι σίγουρα πιο μαζεμένη. Στην άλλη άκρη, φυσικά η Honda, που όπως πάντα, λόγω του μεγέθους της αλλά και της άρνησης να ακολουθήσει αντί να πρωτοπορήσει,  αργεί να αλλάξει κατεύθυνση. Έτσι, δοκίμασε ελάχιστα – και επιτρέψτε μας να σημειώσουμε- πολύ πρόχειρα τη δική της εκδοχή.

Ανησυχίες Honda

Να θυμίσουμε, ότι τα φτερά που προεξέχουν από το fairing, καταργήθηκαν μετά από τις ανησυχίες που εκφράστηκαν -κυρίως από τη Honda, για την ασφάλεια των αναβατών στις υψηλές ταχύτητες, λόγω της αποσταθεροποίησης των μοτοσικλετών που ακολουθούν μία προπορευόμενη, αλλά και στην πιθανότητα μιας επαφής μεταξύ των αναβατών, οι αιχμηρές προεξοχές μπορεί να είναι αιτία τραυματισμού.

 

Φωτογραφίες: www.suzuki-racing.com, yamahamotogp.com, motorsport.com, forzaducati.it,  aprilia.com

  

 

About Author

Michalis

Comment 1
  • Παπασούζας

    Κατατοπιστικότατο άρθρο. Μπράβο!

Leave a Comment