Menu

MotoGP Jerez: We are back!

Φυσικά ο τίτλος αναφέρεται στον πανηγυρικό νικητή  Dani Pedrosa (Honda)  στην Ισπανική πίστα της Jerez και στον “ξεγραμμένο”  τρίτο Jorge Lorenzo (Ducati). Μετά από άλλο ένα παράξενο τριήμερο, με μόνο θέμα συζήτησης τις ρυθμίσεις και τα ελαστικά και αφού θεωρήσαμε όλοι ότι ο Dani  απλά έτυχε και πήρε την Pole Position από τον δεύτερο Marquez(Honda) που τον προκάλεσε να φύγει πρώτος,  αυτός μας εξέπληξε όλους φεύγοντας πρώτος και παραμένοντας πρώτος μέχρι το τέλος, χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά. Όλοι ξέραμε(;) ότι η μάχη θα δοθεί μεταξύ  των Marquez, Vinales  και Rossi, ίσως στους πρώτους γύρους να είχαμε και κάποιους αναβάτες να προσπαθούν να ακολουθήσουν αλλά τελικά θα επανέρχονταν η τάξη. Πόσο λάθος κάναμε!

Jerez MotoGp Winners
Οι αναβάτες του βάθρου (Αριστερά ο 2ος Μαρκέζ, στην μέση ο νικητής Πεντρόζα και δεξιά ο 3ος Λορένθο)

Τα λάστιχα?

Προφανώς, πάλι τη διαφορά την έκαναν τα ελαστικά. Αυτή τη φορά η άνοδος της θερμοκρασίας πάνω από το εύρος λειτουργίας των ελαστικών για μέγιστη πρόσφυση, ευνόησε τις Ducati  και τις Honda. Οι εργοστασιακές Yamaha,  φαίνεται από το αποτέλεσμα, ότι ακολούθησαν λάθος δρόμο. Ο Vinales  ανήμπορος για κάτι καλύτερο, τερμάτισε 6ος με υπονοούμενα για ελαττωματικό ελαστικό ενώ στην περίπτωση του Valentino – ο οποίος για άλλη μια φορά ρίσκαρε την τελευταία στιγμή στις ρυθμίσεις – το αποτέλεσμα ήταν μάλλον απογοητευτικό, αφού τερμάτισε 10ος, σαράντα(!) δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο.  Πάντως, συνεχίζει πρώτος στο πρωτάθλημα αλλά οι τέσσερις πρώτοι έχουν μεταξύ τους διαφορά μόνο 8 βαθμών.

MotoGp Tyre

Ο Lorenzo στο βάθρο
Lorenzo Ducati

Ο Lorenzo, πανηγύρισε την επιστροφή του στο βάθρο σαν να ήταν η πρώτη φορά, δικαιολογημένα ίσως μετά την αμφισβήτηση που δέχτηκε όλο αυτόν τον καιρό, αλλά η σταδιακή βελτίωση είχε ήδη αρχίσει να φαίνεται από τον προηγούμενο αγώνα. Ο Dovi τερμάτισε 5ος και αρκετά πίσω από τον Jorge για τον οποίο δήλωσε ότι ο Lorenzo οδηγούσε με απόλυτο έλεγχο όπως έκανε με τη Yamaha.

Εντυπωσιακός ο Zarcho, ο οποίος οδήγησε εντυπωσιακά, έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση στους πρώτους γύρους, περνώντας πειστικά ακόμα και τον Marquez για λίγο, τερματίζοντας τελικά 4ος.

Έπεσαν στην ίδια στροφή οι Iannone, Crutchlow ενώ ο Miller χειροδίκησε με τον Bautista που τον έριξε κατά λάθος, γλυτώνοντας μόνο με χρηματική ποινή 1.000ευρώ!

Αξιοσημείωτο στατιστικό στοιχείο, o Dani είναι ο μόνος οδηγός που για 16 συνεχόμενα χρόνια έχει τουλάχιστον μία νίκη κάθε χρόνο.

Ατύχημα με το Safety Car

Τέλος, στα παραλειπόμενα του αγώνα, ενδεικτικό του πόσο πολύ γλιστρούσε η πίστα λόγο της ανόδου της θερμοκρασίας της ασφάλτου, η έξοδος και η
σύγκρουση με τον φράκτη του αυτοκινήτου ασφαλείας. Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας. 
Ο οδηγός και ο συνοδηγός μεταφέρθηκαν στον νοσοκομείο, οπού διαπιστώθηκαν κατάγματα στα πλευρά και για τους δύο, ενώ ο συνοδηγός υπέστη και κάταγμα στο χέρι. Φυσικά το περιστατικό, μάλλον αποσιωπήθηκε γιατί δεν είναι η καλύτερη διαφήμιση ούτε για την BMW ούτε για τη Michelin.

Δείτε τα  αναλυτικά αποτελέσματα, την κατάταξη του αγώνα και τη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

 

* Πηγές MotoGP.com / GPone.com / motomatters.com