Επιτέλους λύτρωση για τον Andrea Dovizioso (Ducati). Η τρίτη του νίκη στην πολύχρονη καριέρα του, αλλά η πρώτη στο στεγνό, με ιδανικές συνθήκες για όλους, χωρίς πτώσεις, χωρίς απρόοπτα. Και μάλιστα μέσα στην Ιταλία, μπροστά από τους φανατικούς οπαδούς της εταιρίας. Δεύτερος τερμάτισε ο Maverick Vinales(Yamaha) ο οποίος παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Dovi ενώ η έκπληξη ήρθε από τον Danilo Petrucci(Ducati) ο οποίος άφησε εκτός βάθρου των αγαπημένο όλων Valentino Rossi.
Η νίκη του Dovi ήταν πολύ συναισθηματική για τον ίδιο, αφού λόγο τροφικής δηλητηρίασης δεν συμμετείχε στο πρωινό ζέσταμα μερικές ώρες νωρίτερα ενώ και ο Vale παρά την ανέλπιστη -και από τον ίδιο- απόδοση μετά τον τραυματισμό και τη νοσηλεία του σε νοσοκομείο μετά από ατύχημα στην προπόνηση με MX, τελικά έμεινε ελάχιστα έξω από το βάθρο.
O Lorenzo οδηγός της κούρσας
Ο αγώνα ξεκίνησε μάλλον αμήχανα, αφού ο Lorenzo πετάχτηκε μπροστά πέρασε στα ίσα τον Rossi και για περίπου δύο γύρους οδήγησε τον αγώνα. Οι Ιταλοί οπαδοί της Ducati μάλλον μπερδεύτηκαν, αφού ο “μισητός” Ισπανός κέρδιζε ξανά τον εθνικό ήρωα, αλλά ευτυχώς γρήγορα η ισορροπία αποκαταστάθηκε και ο Lorenzo υποχώρησε αρκετά πιο πίσω από τις πρώτες θέσεις. Παραδέχθηκε στο τέλος, ότι δεν έχει μάθει να χρησιμοποιεί τα πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας και προσπαθεί να την οδηγήσει διαφορετικά, αλλά βρίσκεται στο σωστό δρόμο.
Παρά την καλή του εμφάνιση o Zarco δεν πήγε το ίδιο καλά με τους προηγούμενους αγώνες τερματίζοντας έβδομος. Για τις Honda ο αγώνας ήταν μια καταστροφή, με διασωθέντα τον Marquez μόλις στην 6η θέση πίσω από τον εξαιρετικό Bautista με Ducati GP16, αφού ο Pedrosa παρέσυρε στον τελευταίο γύρο τον Crutchlow ο οποίος αφού ηρέμησε, δήλωσε ότι με το τελευταίο ελαστικό που έφερε η Michelin δεν είχαν καμία ελπίδα και θα μπορούσαν κάλλιστα να μην ξεκινήσουν τον αγώνα. Να σημειώσουμε εδώ, ότι οι Honda που συνήθως χρησιμοποιούν το σκληρότερο ελαστικό στην Ιταλία έτρεξαν με το μεσαίο, το οποίο ήταν πιο σκληρό στη δεξιά του μεριά(!) ενώ οι Yamaha με σκληρό.
Suzuki, Aprilia, KTM
Δυστυχώς, οι Suzuki για άλλη μια φορά τερμάτισαν πολύ πίσω, μάλλον αδιάφορα και κάπου εδώ αρχίζουν οι γκρίνιες και οι αμφισβητήσεις για τους οδηγούς της, αφού την προηγούμενη χρονιά με τον Vinales και τον Aleix Espargaro “πετούσαν”. Οι Aprilia και οι KTM είναι ακόμα αρκετά μακριά, περισσότερο από 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτα, δηλαδή κάπου 1,5 δευτερόλεπτα πιο αργές σε κάθε γύρο. Είναι σίγουρο όμως ότι πολύ γρήγορα θα καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς που τις χωρίζει από τους πρώτους, όπως είναι επίσης σίγουρο ότι για να τους φτάσουν θα απαιτηθεί τεράστια προσπάθεια από τους ανθρώπους της εταιρείας καθώς και αντίστοιχη χρηματοδότηση. Προς το παρόν, η αγωνία αναμένεται να κορυφωθεί στο επόμενο εθνικό αγώνα, το ισπανικό GP στην Καταλονία.
Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα, την κατάταξη του αγώνα και τη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
* Πηγή MotoGP.com
Michalis
Sorry no comment yet.