Menu

Νέο Piaggio Beverly 300 & 400

Δημοφιλής από τη γέννηση για την αναμφισβήτητη κομψότητά του, τόσο πολύ που με τα χρόνια έγινε ένα από τα πιο καλοπουλημένα σκούτερ στην Ιταλία, το Beverly έχει πλέον ανανεωθεί πλήρως και εξελιχθεί σε πραγματικό crossover, ξεπερνώντας την κατηγορία του, συνδυάζοντας την ευελιξία, τη χαρακτηριστική δυναμική, την πληθωρική απόδοση και άνεση ενός πολυτελούς GT.

Το νέο Piaggio Beverly είναι απολύτως άνετο σε οποιαδήποτε κατάσταση, από αστικές μετακινήσεις, όπου εμφανίζονται ευελιξία και χειρισμός, έως και μεσαίες και μεγάλες διαδρομές προαστιακών περιοχών, μια κατάσταση όπου δείχνει την κορυφαία σταθερότητα, ισχύ και άνεση. Η νέα σχεδίαση είναι πιο σπορ, με το μπροστινό άκρο να έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ από την πλάγια όψη, οι γραμμές εγκαταλείπουν την απαλότητα των προηγούμενων μοντέλων για να γίνουν πιο τεντωμένες και μυώδεις, οδηγώντας σε ένα πίσω άκρο που είναι πιο.

Ο προβολέας LED ξεχωρίζει στο κέντρο του νέου τιμονιού.

Τα φλας και τα φώτα είναι επίσης τεχνολογία LED, τοποθετημένα στις πλευρές της μπροστινής μάσκας για να σχεδιάσουν τις άκρες, δημιουργώντας έτσι μια φωτεινή «υπογραφή» που κάνει το νέο Beverly αναγνωρίσιμο με μια ματιά, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στην πίσω περιοχή, η ουρά καταλήγει σε ένα αρχικό προφίλ εξαγωγής που αναδύεται στο κέντρο του συμπλέγματος οπίσθιου φωτισμού LED. Η νέα βάση της πινακίδας βρίσκετε στον πίσω τροχό, συμβάλλει στο να κάνει το νέο Beverly εξαιρετικά λεπτό και καθαρό. Οι ζάντες των τροχών είναι επίσης νέες, με σπορ σχεδιασμό επτά διαχωριστικών ακτίνων, και το κάθισμα είναι εκλεπτυσμένο με διπλό κάλυμμα και διπλή ραφή. Κάνοντας το ντεμπούτο του το νέο Piaggio Beverly με δύο νέους και ισχυρούς κινητήρες Euro 5 από την οικογένεια hpe (High Performance Engine) – 300 και 400 cc αντίστοιχα. Και οι δύο κινητήρες – τετράχρονοι μονοκύλινδροι, με υδρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό – είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης του Piaggio Group, που εργάζεται ειδικά για να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη οδηγική ικανότητα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και το θόρυβο. Ο κινητήρας 300 hpe αυξάνει την ισχύ κατά 23% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση του ίδιου μεγέθους, φτάνοντας τους 25,8 ίππους στις 8000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 15%, φτάνοντας τώρα τα 26 Nm στις 6250 rpm.

Το 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο 350 κινητήρα. Η διαφορά έγκειται όχι μόνο στην απλή αύξηση των κυβικών εκατοστών, αλλά ξεκινώντας από έναν ήδη εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα, οι μηχανικοί της Piaggio βελτίωσαν περαιτέρω τη μηχανική και απόδοση και μείωσαν περαιτέρω τα ήδη πολύ χαμηλά επίπεδα κραδασμών και θορύβου. Το αποτέλεσμα είναι  αύξηση ισχύος που φτάνει τους 35,4 ίππους στις 7500 σ.α.λ. και μια μέγιστη ροπή 37,7 Nm στις 5500 σ.α.λ., δεδομένα που μεταφράζονται στο δρόμο σε απόδοση και ελαστικότητα οδήγησης. Αυτοί οι δύο κινητήρες, εξαιρετικά σύγχρονοι και ισχυροί, συνδυάζονται με μια εξαιρετικά αποτελεσματική και προηγμένη αρχιτεκτονική πλαισίου. Το πλαίσιο διπλής βάσης σε χαλύβδινους σωλήνες υψηλής αντοχής και πρεσαριστή λαμαρίνα συνδυάζεται στο μπροστινό μέρος με ένα νέο πιρούνι Showa με ορθοστάτες διαμέτρου 35 mm, ενώ στο πίσω μέρος, λειτουργεί με ένα νέο ζευγάρι αμορτισέρ διπλής δράσης Showa με πηνίο ελατήριο με προφόρτιση ρυθμιζόμενο σε 5 θέσεις.

Χάρη σε αυτήν τη δομή μοτοσικλέτας ρουλεμάν και τους μεγάλους τροχούς με ζάντες από ελαφρύ κράμα (16 “μπροστά και 14” πίσω), το νέο Beverly εξασφαλίζει άνεση στην οδήγηση μοτοσικλέτας και κράτημα στο δρόμο, διατηρώντας μεγάλη ευελιξία και χειρισμό Η έκδοση 400 hpe υιοθετεί επίσης ευρύτερα ελαστικά (120/70 αντί 110/70 μπροστά και 150/70 αντί 140/70 στο πίσω μέρος), τα οποία εξασφαλίζουν καλύτερη σταθερότητα σε σταθερές ταχύτητες. Το Piaggio Beverly βελτιώνεται επίσης από την άποψη των τεχνολογικών χαρακτηριστικών, υιοθετώντας το σύστημα χωρίς κλειδί, οπότε ενεργοποιείται χωρίς να χρειάζεται να εισάγετε ένα παραδοσιακό κλειδί και έτσι διευκολύνεται η εκκίνηση, το άνοιγμα του καθίσματος και το καπάκι καυσίμου και η τοποθέτηση του κλειδώματος τιμονιού – όλες οι λειτουργίες που μπορούν γίνετε με το μπρελόκ στην τσέπη σας. Στο κέντρο της «γέφυρας πλοήγησης» υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο και πλήρως ψηφιακό ταμπλό LCD 5,5 », δίπλα στο οποίο τοποθετούνται τα νέα χειριστήρια τιμονιού, πλήρως επανασχεδιασμένα στην εργονομία τους.

Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA, στάνταρ στην έκδοση 400 hpe, που σας επιτρέπει να συνδέσετε το smartphone σας με το ηλεκτρονικό σύστημα Beverly μέσω Bluetooth, παρέχοντας αποκλειστικές δυνατότητες για μια ακόμα πιο ικανοποιητική και διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης. Δύο διαφορετικές εκδόσεις για το νέο Piaggio Beverly: από τη μία, το πιο κομψό και εκλεπτυσμένο, που εκπροσωπείται από τον Beverly, και από την άλλη, το πιο όμορφο και σπορ, που εκδηλώνεται στο Beverly S. Το Piaggio Beverly έρχεται σε μια σειρά με κομψά και γυαλιστερά χρώματα, όπως το Bianco Luna και τα δύο ολοκαίνουργια χρώματα Blu Oxigen και Grigio Cloud. Αυτά τα χρώματα συνδυάζονται με φινιρίσματα σε ελαφριές, ζεστές και ελκυστικές μεταλλικές αποχρώσεις, το σκούρο καφέ χρώμα του καθίσματος και τις ανοιχτά γκρι ζάντες. Το Piaggio Beverly S ξεχωρίζει, πρώτα απ ‘όλα, λόγω του σπορ ματ φινιρίσματος σε γκρι γραφίτη.

Υπάρχουν τρεις αποκλειστικοί συνδυασμοί χρωμάτων: Argento Cometa και Nero Tempesta, ματ και το αυθεντικό και φουτουριστικό γυαλιστερό χρώμα Arancio Sunset. Η έκδοση S διαθέτει ένα νέο μαύρο κάθισμα σε δύο υλικά και σκούρες γκρι ζάντες.

 

 

About Author

George

Sorry no comment yet.

Leave a Comment