Menu

SUZUKI HAYABUSA ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Επιτέλους η στιγμή που περιμένανε χιλιάδες οπαδοί της Suzuki και όχι μόνο. Η επίσημη παρουσίαση απο το Χαμαχάτσου για το Hayabusa 3ης γεννιάς. Εδώ και αρκετό καιρό εμφανίζονται κατασκοπευτικές φωτογραφίες και βίντεο teasers. Η Suzuki όμως είχε ανακοινώσει ότι η επίσημη παρουσίαση στο κοινό θα γινόταν σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2021, και έτσι και έγινε δίνοντας τέλος στην αναμονή. Ας δούμε όμως τα στοιχεία την μεγαλύτερης αδελφής της οικογένειας GSXR που έγινε θρύλος με τις επιδόσεις της.

Φημίζεται για την άφθονη δύναμη, την ευελιξία και τη μαγευτική παρουσία της. Θρυλική για τη δημιουργία νέων επιπέδων απόλυτης σπορ απόδοσης και για τη διατήρηση της πρώτης θέσης για τις δύο τελευταίες δεκαετίες στην τάξη που δημιούργησε.
Η απόλυτη δέσμευση και η ακούραστη προσπάθεια γεννούν μια νέα γενιά τέλεια έτοιμη να φέρει τολμηρά τους αναβάτες στο μέλλον. Η περαιτέρω βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης προσφέρει ακόμη πιο ομαλή απόδοση ισχύος και ευκίνητο χειρισμό, μια συλλογή από τα πιο πρόσφατα ηλεκτρονικά συστήματα που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιούν τα χαρακτηριστικά απόδοσης και να κάνουν το Hayabusa πιο ελεγχόμενο και προβλέψιμο, καθώς και αμετάβλητη αξιοπιστία. Και τα τυλίγει όλα αυτά σε ένα πακέτο που θα γυρίσει αμέσως τα κεφάλια με το εκπληκτικό στυλ και χάρη του.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

SDMS-α για μια πιο έξυπνη, σίγουρη βόλτα
Το Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) ομαδοποιεί πέντε προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, επιτρέποντας στους αναβάτες να επιλέγουν μεμονωμένες ρυθμίσεις για κάθε ένα. Βελτιστοποιεί τα χαρακτηριστικά απόδοσης και τη συμπεριφορά που ταιριάζει καλύτερα σε διάφορες επιφάνειες δρόμου, συνθήκες οδήγησης και προτιμώμενα στυλ οδήγησης Προσφέρει διαφορετικές ρυθμίσεις  για να βελτιώσετε τις ικανότητές σας στην οδήγηση και να αποκτήσετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση απολαμβάνοντας την απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Εκτός από τρεις εργοστασιακές προεπιλογές, (A, B, C), το SDMS-α προσφέρει μια επιλογή μεταξύ τριών ρυθμίσεων που καθορίζονται από το χρήστη (U1, U2, U3). Οι τρόποι και οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν χρησιμοποιώντας διακόπτες στο αριστερό χέρι και οι τρέχουσες ρυθμίσεις εμφανίζονται στον πίνακα TFT LCD που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό οργάνων.

IMU

Ένας 6απλός-άξονας, η Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) συνδυάζει επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια σε ένα ενιαίο συμπαγές πακέτο που παρακολουθεί συνεχώς την κλίση (εμπρός ή πίσω κλίση), κύλιση (κλίση από πλευρά σε πλευρά) εκτροπή απο το δρόμο (στροφή σε σχέση με την αρχική κατεύθυνση ). Αυτές οι μετρήσεις συγκρίνονται μεταξύ τους καθώς και αναγνώσεις από αισθητήρες ταχύτητας τροχού για να διατηρούν την Hayabusa ενήμερη για την κατάστασή της ανά πάσα στιγμή και να πραγματοποιούν πολλές από τις προηγμένες S.I.R.S. έλεγχοι.

1 Power Mode Selector

Επιλογή ανάμεσα σε τρεις διαφορετικούς τρόπους εξόδου κινητήρα που ελέγχουν την παροχή ισχύος για να ταιριάζουν με τις συνθήκες δρόμου και οδήγησης. Η λειτουργία 1 παρέχει την απότομη απόκριση γκαζιού και παρέχει μέγιστη ισχύ. Είναι μια σταθερή επιλογή για τον έμπειρο αναβάτη για μια σπορ διαδρομή. Η λειτουργία 2 παρέχει πιο ήπια απόκριση γκαζιού και πιο γραμμική παροχή ισχύος. Αυτό το καθιστά πρακτικό τρόπο για καθημερινή οδήγηση. Η λειτουργία 3 παρέχει την πιο απαλή απόκριση γκαζιού και διαθέτει μια πιο απαλή καμπύλη ισχύος με μειωμένη μέγιστη απόδοση. Είναι κατάλληλο για οδήγηση σε βρεγμένους ή ολισθηρούς δρόμους ή ακόμα και συνηθίζοντας τις δυνατότητες του Ultimate Sport Bike.

2 Anti-lift Control system

Η Suzuki ανέπτυξε με επιτυχία ένα προηγμένο σύστημα που μεγιστοποιεί την απόδοση επιτάχυνσης, ενώ εμποδίζει τον εμπρόσθιο τροχό να σηκωθεί από το έδαφος. Το σύστημα προσφέρει μια επιλογή από 10 ρυθμίσεις λειτουργίας όταν είναι ενεργοποιημένη, με τη Λειτουργία 1 να παρέχει ελάχιστο έλεγχο και τη Λειτουργία 10 καθιστώντας σχεδόν αδύνατη την ανύψωση του μπροστινού τροχού (σούζα), ακόμη και όταν ανοίγετε πλήρως το γκάζι με συνεπιβάτη.

3 Bi-directional Quick Shift System

Αλλαγή ταχυτήτων προς τα πάνω ή προς τα κάτω γρηγορότερα και εύκολα χωρίς την ανάγκη λειτουργίας του συμπλέκτη ή του γκαζιού. Το Quick Shift προσφέρει δύο τρόπους. Η λειτουργία 1 αντιδρά πιο γρήγορα για την αναπαραγωγή της απόκρισης σε στυλ αγώνων, ενώ η λειτουργία 2 προσφέρει μια ελαφρύτερη πινελιά. Για να διασφαλιστεί η ομαλή δράση αλλαγής κατά τη χρήση του Quick Shift, η ECM επιβραδύνει την ανάφλεξη κατά την επιτάχυνση ή τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας και ανοίγει τη βαλβίδα πεταλούδας κατά την επιβράδυνση. Η απόδοση του νέου συμπλέκτη υποβοήθησης & ολίσθησης εξασφαλίζει ακόμη πιο ομαλές αλλαγές.

4 Engine Brake Control system

Αυτό το σύστημα ακυρώνει την επίδραση του φρεναρίσματος του κινητήρα στην ελάτωση της ολίσθησης ή της αναπήδησης του πίσω ελαστικού και παρέχει ομαλότερη, πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά. Η επιλογή τριών λειτουργιών και η ρύθμιση OFF σάς επιτρέπουν να ελέγχετε την πραγματική ισχύ του φρένου του κινητήρα ώστε να ταιριάζει με τις συνθήκες οδήγησης ή τις προτιμήσεις σας.

5 Motion Track Traction Control System

Μεταφέρει τον έλεγχο πρόσφυσης σε ένα νέο επίπεδο χρησιμοποιώντας δεδομένα από την IMU για να παρακολουθεί συνεχώς το μέγεθος της γωνίας κλίσης και να περιορίζει αποτελεσματικά την ολίσθηση στις γωνίες καθώς και στις ευθείες. Παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα ανά πάσα στιγμή, έχοντας απόλυτο έλεγχο σε διάφορες συνθήκες οδήγησης ενώ μειώνει το άγχος και την κόπωση. Το σύστημα προσφέρει μια επιλογή από 10 ρυθμίσεις λειτουργίας και μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν προτιμάται. Όσο υψηλότερος αριθμός είναι ο τρόπος λειτουργίας, τόσο πιο γρήγορος είναι ο έλεγχος πρόσφυσης και τόσο πιο ενεργό το σύστημα περιορίζει την περιστροφή των τροχών.
Σημείωση: Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Motion Track δεν αποτελεί υποκατάστατο του ελέγχου γκαζιού του αναβάτη. Δεν μπορεί να αποτρέψει την απώλεια πρόσφυσης λόγω υπερβολικής ταχύτητας όταν ο μοτοσικλετιστής στρίβει σε στροφή και / ή ενεργοποιεί τα φρένα. Ούτε μπορεί να αποτρέψει την πρόσφυση του εμπρός τροχού.

Launch Control System

Μια επιλογή τριών ρυθμίσεων λειτουργίας επιτρέπει να ταιριάζει με την ταχύτητα του κινητήρα κατά την εκκίνηση με το επίπεδο εμπειρίας ή εμπιστοσύνης. Η Λειτουργία 1 περιορίζει την ταχύτητα του κινητήρα κατά την εκκίνηση σε 4.000 σ.α.λ., η Λειτουργία 2 λειτουργεί στις 6.000 σ.α.λ. και η Λειτουργία 3 – η ταχύτερη λειτουργία – λειτουργεί στις 8.000 σ.α.λ.

Σήμα διακοπής έκτακτης ανάγκης

Πρώτη φορά τοποθετημένο σε μια μοτοσικλέτα, αυτή η λειτουργία αναβοσβήνει γρήγορα τα εμπρός και πίσω φλας για να προειδοποιήσει τα οχήματα που ακολουθούν εάν φρενάρει η μοτοσυκλέτα ξαφνικά σε ταχύτητες 55 km / h ή υψηλότερες. 

Ενεργός περιοριστής ταχύτητας

Ένα πρώτο στη βιομηχανία μοτοσικλετών, αυτό το σύστημα σάς επιτρέπει να ορίσετε μια ταχύτητα που δεν θέλετε να υπερβείτε και στη συνέχεια να επιταχύνετε και να επιβραδύνετε όσο θέλετε μέχρι αυτή την ταχύτητα. Αυτό βοηθά στη μείωση των ανησυχιών για την μοτοσυκλέτα που υπερβαίνει το όριο ταχύτητας που έχετε επιλέξει.

Σύστημα Cruise Control

Το Cruise Control μειώνει την κόπωση σε μεγάλες διαδρομές επιτρέποντάς σας να διατηρήσετε μια ρυθμισμένη ταχύτητα χωρίς να ενεργοποιήσετε το γκάζι. Η ταχύτητα μπορεί εύκολα να ρυθμιστεί προς τα πάνω ή προς τα κάτω χρησιμοποιώντας το διακόπτη mode / set στο αριστερό γκριπ και να ρυθμιστεί από 31km / h έως 200km / h ενώ οδηγεί στις 2.000 έως 7.000 rpm στη δεύτερη ταχύτητα ή υψηλότερη. 

Σύστημα φρένων κίνησης

Το σύστημα συνδυάζει δεδομένα στάσης οχήματος από την IMU με δεδομένα αισθητήρα ταχύτητας μπροστινού και πίσω τροχού, επιτρέποντας την ενεργοποίηση του ABS όχι μόνο σε ευθεία γραμμή αλλά και όταν είναι υπο κλίση. Επομένως, η μοτοσυκλέτα είναι λιγότερο πιθανό να προσπαθήσει να σηκωθεί σε όρθια θέση ή να χάσει την πρόσφυση, αντί να διατηρήσει την ακτίνα και την κλίση της γωνίας για να εντοπίσει καλύτερα την επιθυμητή γραμμή από τη γωνία.

Σύστημα ελέγχου εξαρτώμενης κλίσης

Παρακολουθεί τη στάση και τη γωνία της μοτοσικλέτας για να αποτρέψει την ανύψωση του πίσω τροχού χρησιμοποιώντας το ABS για τον έλεγχο της πίεσης φρένων και για την αντιστάθμιση κατά την εφαρμογή των φρένων ενώ η μοτοσυκλέτα κινήται σε κατηφορικό δρόμο.

Σύστημα ελέγχου Hill Hold

Το Hill Hold Control έχει σχεδιαστεί για να ενεργοποιεί αυτόματα το πίσω φρένο για 30 δευτερόλεπτα αφού σταματήσει ενώ βρίσκετε σε ανηφορικό δρόμο, ακόμα και όταν απελευθερωθεί το φρένο.
Αυτό βοηθά στην εξασφάλιση ομαλότερης επανεκκίνησης χωρίς ανησυχίες ότι η μοτοσυκλέτα θα κυλήσει προς τα πίσω. Το σύστημα αποσυνδέεται είτε πιέζοντας γρήγορα το μοχλό του μπροστινού φρένου δύο φορές, είτε επιταχύνοντας για να απομακρυνθεί από στάση εκκίνησης.

Θρυλική ισχύς και αξιοπιστία

Οι βελτιώσεις που εφαρμόζονται σε ολόκληρο τον θρυλικό κινητήρα 1.340 cm³ της Hayabusa επιτυγχάνουν ακόμη καλύτερη ισορροπία της συνολικής απόδοσης, αλλά μεγαλύτερη απόδοση και ανθεκτικότητα, ενώ ικανοποιούν επίσης τα πρότυπα εκπομπών Euro 5. Κληρονομώντας την περήφανη κληρονομιά του Ultimate Sport Bike που καθιέρωσε την κατηγορία το 1999, το Hayabusa συνεχίζει να προσφέρει περισσότερη ροπή και ισχύ από οποιαδήποτε άλλη σπορ μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιούνται συνήθως στην καθημερινή οδήγηση. Ένα σύμβολο της υπερηφάνειας και της υπεροχής της μηχανικής, είναι χτισμένο για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία οδήγησης μακροπρόθεσμα.

Βέλτιστη ισχύς, αντοχή και έλεγχος

Αν και ο κινητήρας είναι ήδη γνωστός για τη βελτίωση της αντοχής και της μακροζωίας του, οι ακόλουθες βελτιώσεις στοχεύουν να τον οδηγήσουν σε άλλο επίπεδο. Τα νέα έμβολα και οι μπιέλες μειώνουν το βάρος των κινούμενων μερών μέσα στον κινητήρα. Οι αλλαγές στις διόδους λαδιού στροφαλοφόρου βελτιώνουν τη λίπανση του κινητήρα. Τα ρουλεμάν βελόνας άξονα μετάδοσης εκτείνονται σε μήκος. Η προσοχή στη λεπτομέρεια φτάνει μέχρι να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σφίγγονται τα μπουλόνια του κιβωτίου του κινητήρα, ακόμη και στο σπείρωμα για τις οπές βίδας στο πάνω στροφαλοθάλαμο.
Τα νέα έμβολα και το Twin Swirl Combustion Chamber (TSCC) σχεδιάζουν πλήρως τις εξελίξεις στην ανάλυση CAE για να φέρουν περισσότερο αέρα καθώς οι βαλβίδες αρχίζουν να ανυψώνονται και έτσι αυξάνουν την απόδοση καύσης. Τα Suzuki Side Feed Injectors (S-SFI) διαθέτουν ένα νέο σχεδιασμό διπλού εγχυτήρα που τοποθετεί το δευτερεύον μπεκ ψεκασμού, έτσι ώστε το σπρέι του να χτυπά μια ανακλαστική πλάκα στη χοάνη και να εισέρχεται στον θάλαμο καύσης ως λεπτή ομίχλη. Αυτό συνδυάζεται με την αυξημένη χωρητικότητα ενός νέου φίλτρου αέρα και σχεδιασμού σωλήνων μεγαλύτερης διάρκειας για βελτιστοποίηση της ισχύος χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας και καθιστώντας το Hayabusa πιο ελεγχόμενο σε τυπικές καθημερινές καταστάσεις οδήγησης.
Το σύστημα ελέγχου πεταλούδας της Suzuki παρέχει φυσική απόκριση με γραμμικό έλεγχο, ενώ μια σχετική αλλαγή σε μέγεθος οπής 43 mm για τα σώματα πεταλούδας αυξάνει την απόδοση ισχύος χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας. Επίσης, συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της δυνατότητας ελέγχου στις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες στροφές χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας είναι η νέα επικάλυψη μειωμένης ανύψωσης βαλβίδας του νέου κινητήρα και ένας νέος σωλήνας στους κυλίνδρους σύνδεσης κεφαλίδας καυσαερίων # 1 και # 4.

Ο τέλειος γάμος δύναμης και ισσοροπίας

Η απόλυτη απόδοση γεννιέται από τον τέλειο γάμο μεταξύ δύναμης και ηρεμίας, και μεταξύ του αναβάτη και της μοτοσυκλέτας. Το Hayabusa το παραδίδει σε αθφονία. Η άφθονη ισχύς και ροπή προσφέρουν μια πιο σίγουρη οδήγηση σε οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Το πλαίσιο και το γρανάζι κίνησης εξασφαλίζουν τον ευκίνητο χειρισμό για να θέσουν τον αναβάτη σε πλήρη έλεγχο. Όλα αυτά είναι επιδέξια παντρεμένα με τολμηρό σχεδιασμό με επιθετική στάση που αναδεικνύει τις πολυτελείς λεπτομέρειες και μιλάει για εξαιρετική χειροτεχνία. Όπως το ομώνυμο όνομά του, το ιαπωνικό γεράκι πετριτών, το Hayabusa κερδίζει τη θέση του ως ο ταχύτερο, πιο ευκίνητο αρπακτικό στη φύση. Είναι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των μερών του.

Ανώτερη δύναμη πυρήνα

Το σασί του Hayabusa έχει σχεδιαστεί για να  ενδυναμώνει με σίγουρη βάση, ευκίνητο χειρισμό και προβλέψιμο έλεγχο που συνδυάζονται για να χτίσει εμπιστοσύνη και να βελτιώσει την εμπειρία οδήγησης. Παρέχει μια ομαλή και άνετη διαδρομή που απορροφά ανωμαλίες στην επιφάνεια του δρόμου και ανταποκρίνεται πιστά στη βούλησή του οδηγού. Μεταφέρει αποτελεσματικά την άφθονη ισχύ του θρυλικού κινητήρα , ενώ αξιοποιεί πλήρως τα ενσωματωμένα έξυπνα συστήματα ελέγχου για να τρέχει και να φρενάρει αποτελεσματικά, είτε κινήται σε ένα ευθείο τμήμα του δρόμου είτε είναι ύπο κλίση.
Στον πυρήνα αυτού του εξαιρετικού πλαισίου βρίσκεται το δοκιμασμένο και αληθινό πλαίσιο αλουμινίου και ψαλιδιού αλουμινίου Hayabusa. Αν και η Suzuki δημιούργησε και δοκιμάστηκε σε σειρά διαφορετικών πρωτοτύπων πλαισίων κατά τη φάση ανάπτυξης, ο αποδεδειγμένος συνδυασμός εξωθημένων τμημάτων αλουμινίου και χυτευμάτων αλουμινίου συνεχίζει να προσδίδει τη σωστή ποσότητα ευλυγισίας και αντοχής στη συνολική δομή άκαμπτου κράματος. Αν και πιο δαπανηρά και απαιτητικά για την κατασκευή, τα εξωθημένα τμήματα αλουμινίου αποδίδουν στην επίτευξη της συνολικής ισορροπίας που απαιτείται από ένα μηχάνημα που προσφέρει απόλυτη απόδοση και φτάνει στην ονομαστική τελική ταχύτητα των 299km / h. Αυτός είναι ο λόγος που τα εξωθημένα μέλη πλαισίου αλουμινίου μπορούν επίσης να βρεθούν σε μια σειρά από supercars.

Βελτιστοποιημένη ανάρτηση

Τα πιρούνια ανεστραμμένης κασέτας KYB παρέχουν 120 mm κίνησης εμπρόσθιου τροχού και διαθέτουν επίστρωση με διαμάντι τύπου άνθρακα (DLC) στους εσωτερικούς σωλήνες εξωτερικής διαμέτρου 43 mm για μείωση της τριβής και βελτίωση της αντίδρασης σε μικρές ανωμαλίες στην επιφάνεια του δρόμου. Η προφόρτιση ελατηρίου, η απόσβεση συμπίεσης και η απόσβεση επαναφοράς είναι όλα πλήρως ρυθμιζόμενα. Η εσωτερική δομή έχει αναβαθμιστεί ώστε να απορροφά καλύτερα την επιφάνεια του δρόμου και να διασφαλίζει μια πιο ομαλή, πιο σταθερή οδήγηση με βέλτιστη πρόσφυση. Η εσωτερική δομή της πλήρως ρυθμιζόμενης πίσω ανάρτησης τύπου συνδέσμου KYB αναθεωρήθηκε επίσης για να μεγιστοποιήσει την άνεση και την ευθεία σταθερότητα. Επιπλέον, οι ρυθμίσεις τόσο για την εμπρός όσο και για την πίσω ανάρτηση βελτιστοποιούνται ώστε να επιτυγχάνεται σταθερή οδήγηση με ουδέτερη αίσθηση σε όλες τις ταχύτητες.

Μεγιστοποίηση κρατήματος, ευελιξία και φρεναρίσματος

Δαγκάνες μπροστινού φρένου Brembo Stylema®

Το Hayabusa υιοθετεί τις τελευταίες δαγκάνες φρένων Stylema® της Brembo. Με έναν ελαφρύτερο, πιο συμπαγή και προσεκτικά σχεδιασμένο σχεδιασμό που προορίζεται για χρήση σε μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης, αυτές οι νέες δαγκάνες αυξάνουν τη ροή αέρα γύρω από τα τακάκια φρένων για να κρυώσουν πιο γρήγορα και να προσφέρουν άμεση απόκριση. Αυτά συνδυάζονται με μπροστινούς δίσκους με διάμετρο αυξημένη από 310 mm σε 320 mm και διαθέτουν ένα νέο σχέδιο οπών που βοηθά περαιτέρω στη βελτιστοποίηση της απόδοσης ψύξης.

Ελαστικά Bridgestone αποκλειστικά σχεδιασμένα

Η Suzuki συνεργάστηκε στενά με τη Bridgestone για χρόνια στην ανάπτυξη των νέων ελαστικών BATTLAX HYPERSPORT S22 ειδικά για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της Hayabusa. Τα νέα ελαστικά διαθέτουν βελτιωμένη στεγνή πρόσφυση, απόδοση σε υγρές συνθήκες, μεγαλύτερη συνολική πρόσφυση και ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα ένα μεγάλο επίπεδο ανθεκτικότητας.  Η έντονη διαφορά που δείχνουν αυτά τα ελαστικά σε σταθερή ευθεία και η στροφή στις στροφές προσφέρει σε κάθε αναβάτη μια πιο συναρπαστική και οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Τα ελαστικά είναι τοποθετημένα σε νέους τροχούς 7 ακτίνων που όχι μόνο φαίνονται υπέροχοι, αλλά βοηθούν επίσης στη βελτίωση της αίσθησης πρόσφυσης.

Επιθετική, κομψή και ευχάριστα ελκυστική

Ήρεμη και έτοιμη να πετάξει

Η κομψή, αεροδυναμική σιλουέτα είναι αναμφισβήτητα εκείνη της Hayabusa. Αλλά η μοντέρνα εμφάνιση του στιλ και η πολυτελής προσοχή στις καλύτερες λεπτομέρειες λένε ότι είναι πολύ περισσότερο. Σύμφωνα με τη σχεδιαστική του ιδέα, το “The Refined Beast”, οι μακρές, χαμηλές στάσεις της Hayabusa για τη δύναμη, την απόδοση, την ηρεμία και τις έντονες αντιληπτικές ικανότητες που διαθέτει ένα αρπακτικό πουλί. Με μια ανεστραμμένη ουρά και σιγαστήρες που προσφέρονται για την επιθετική στάση της εικόνας της προς τα εμπρός, αυτή η Hayabusa φαίνεται να είναι έτοιμη και έτοιμη να ξεκινήσει μια συναρπαστική διαδρομή. Οι νέοι σιγαστήρες παίρνουν χρωματισμό μοναδικό στο στυλ οδήγησης σας με την πάροδο του χρόνου, προσθέτοντας μια προσωπική πινελιά στη Hayabusa. Οι πινελιές των χρωμάτων και των χρωμικών τόνων έρχονται σε αντίθεση με τα τμήματα του πλαισίου που έχουν μαυριστεί για να δημιουργήσουν μια οπτική εντύπωση του απίστευτου δυναμικού απόδοσης που περιμένει να αξιοποιηθεί. Ακόμα και τα νέα αγγλικά και ιαπωνικά λογότυπα μιλούν για ταχύτητα. Η Hayabusa. 
Η αεροδυναμική απόδοση είναι εξαιρετικά σημαντική σε μια μοτοσικλέτα ικανή να φτάσει σε τελικές ταχύτητες κοντά στα 300km / h. Η εκτεταμένη δοκιμή της σήραγγας αέρα, η πλήρης χρήση των τελευταίων εργαλείων CAE και η πολυετής εμπειρία συμβάλλουν στην επίτευξη εκλεπτυσμένου στυλ με το οποίο ο αναβάτης και η μοτοσυκλέτα γίνονται ένα τέρας. Το Hayabusa διαθέτει έναν από τους καλύτερους συντελεστές οπισθέλκουσας που βρίσκεται σε οποιαδήποτε μοτοσικλέτα δρόμου, επιτυγχάνοντας παράλληλα εξαιρετικές τιμές CdA και ανύψωσης για μεγιστοποίηση του δυναμικού κορυφαίας ταχύτητας και σταθερότητα στην τελική ταχύτητα.
Με κάθε μέτρο, η απόλυτη απόδοση είναι το θέμα της Hayabusa.

Η ομορφιά των λεπτών οργάνων

Οι αναβάτες λατρεύουν την οικεία διάταξη και την εξαιρετική λειτουργικότητα του ταμπλό οργάνων Hayabusa. Τώρα επωφελείται από μια σειρά από προσεκτικά μελετημένες πινελιές που κάνουν τη λειτουργική του λάμψη να λάμπει ακόμα πιο φωτεινή. Μεγαλύτερη, πιο τολμηρή αρίθμηση στο αναλογικό στροφίο και το ταχύμετρο βελτιώνουν την αναγνωσιμότητα, όπως και οι οπίσθιες φωτεινές ενδείξεις κλίμακας γύρω από την περιφέρεια. Ένα ξεχωριστό στοιχείο είναι η νέα οθόνη LCD TFT που είναι τοποθετημένη στο κέντρο. Εκτός από τις τρέχουσες ρυθμίσεις συστήματος SDMS-α, διαθέτει μια οθόνη ενεργών δεδομένων που βελτιώνει τη διαδρομή προσφέροντας μια πανοραμική θέα της τρέχουσας κατάστασης λειτουργίας της μοτοσυκλέτας. Αυτό περιλαμβάνει προβολή σε πραγματικό χρόνο της γωνίας κλίσης , πίεση φρένου εμπρός και πίσω, ρυθμός επιτάχυνσης και θέση πεταλούδας.

Φωτίζοντας με στυλ

Οι κάθετοι προβολείς χαμηλής δέσμης και προβολέα τύπου Hayabusa υιοθετούν LED. Η ξεχωριστή υπογραφή του μοτίβου φωτισμού τους παρέχει καθαρό φωτισμό τη νύχτα και καθιστά το Hayabusa εξαιρετικά ορατό στους πεζούς. Φώτα θέσης με ενσωματωμένα φλας, ένα πρώτο σε μια μοτοσικλέτα Suzuki, πλευρικά τα εξωτερικά άκρα των μεγάλων εισόδων αέρα SRAD. Στο πίσω μέρος, μια τολμηρή νέα σχεδίαση οπίσθιου φωτισμού LED και οπίσθιου φλας δημιουργεί μια ενιαία ευρεία, ευκρινή προφορά οριζόντια στο κάτω μέρος του τμήματος ουράς.

Αξεσουάρ

Touring Ζελατίνα Chrome plated filler cap
Billet clutch and brake lever Hayabusa fuel tank pad (gold or red)
Wheel rim decal (With SUZUKI logo) (red or Gold color) Tire valve cap
Aluminum oil filler cap Front axle slider
Aluminum chain adjuster Fuel tank bag (Small or Large)
Tank ring for textile tank bag Fuel tank protection sticker
Luggage hook Single seat cowling
   
Color seat  
 
Grip heater  

 PHOTO GALLERIE

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

VIDEO

 

PHOTO GALLERIE

B5L (Glass Sparkle Black / Candy Burnt Gold)

B5M (Metallic Mat Sword Silver / Candy Daring Red)

B5N (Pearl Brilliant White / Metallic Mat Stellar Blue)

 

 

Specifications
Overall Length 2,180 mm (85.8 in.)
Overall width 735 mm (28.9 in.)
Overall height 1,165 mm (45.9 in.)
Wheelbase 1,480 mm (58.3 in.)
Ground clearance 125 mm (4.9 in.)
Seat height 800 mm (31.5 in.)
Curb weight 264 kg (582 lbs.)
Engine type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, in-line four
Bore x stroke 81.0 mm x 65.0 mm (3.189 in. x 2.559 in.)
Engine displacement 1,340 cm³ (81.8 cu. in.)
Compression ratio 12.5:1
Fuel system Fuel injection
Starter system Electric
Lubrication system Wet sump
Transmission 6-speed constant mesh
Front suspension Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension Link type, coil spring, oil damped
Rake / trail 23° 00′ / 90 mm (3.54 in.)
Front brakes Brembo Stylema®, 4-piston, twin disc, ABS-equipped
Rear brake Nissin, 1-piston, single disc, ABS-equipped
Front tire size 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Rear tire size 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Ignition system Electronic ignition (transistorized)
Fuel tank capacity 20.0 L (5.3 US gal)

ΠΗΓΗ: SUZUKI

About Author

George

Sorry no comment yet.

Leave a Comment