Menu

Eicma 2019 Έκθεση Μοτοσυκλέτας Μιλάνου (2ο μέρος)

To πρώτο μέρος της Eicma 2019 εδώ

MV Agusta
 
Το περίπτερο της MV Agusta πάντα ξεχωρίζει για τις πιο Designάτες μοτοσυκλέτες. Θα τις ήθελα όλες!
Rush 1000. 208 ίπποι, 11,9 kgm και μόνο 186 κιλά
To Brutale 1000 RR. Όπως ανακοινώνει η MV Agusta είναι το πιο γρήγορο “γυμνό” στον κόσμο. 4κύλινδρο, 998 κυβικά, 212 ίπποι, 184 κιλά και η τελική φλερτάρει τα 300!! τιμή κοντά στα 43 χιλιαρικάκια
Το Dragster Rosso 800. 3κύλινδρο 110 ίπποι 168 κιλά και τελική στα 237
Dragster Rosso 800. Tα μήλα απο πίσω στο 3κυκλο είναι για τους επισκέπτες! Turismo Veloce 800
Ένα κομψοτέχνημα. το Superveloce 800. 148 ίπποι, 9,97 κιλά ροπής, 173 κιλά και 240 τελική. Τιμή εκκίνησης 19.990
Η έκδοση “Serie Oro” του Superveloce 800 είναι η ακριβή έκδοση και προστέθηκαν και 5 ίπποι φτάνοντας τους 153. Ξεκινάει (στην Ιταλική αγορά) 27.990
Η αγωνιστική MV F3 800 XX για χρήση σε πίστα (μόνο)
Brutale 1000 RR με απόδοση 208 άλογα
Μέσα σε βιτρίνα υπήρχε ένα F4 σε μια έκδοση φόρου τιμής στον Claudio Castiglioni. Το μοντέλο της ειδικής έκδοσης βασίζεται στην πλατφόρμα MV Agusta F4 RC και απόδοση 212 ίππους η πίσω ζάντα και οι εξατμίσεις απο το Rush 1000
Turismo Veloce 800 RC SCS Superveloce 800
 
 
MOTO GUZZI
H μια πλευρά της Piaggio Group είναι αφιερωμένη στην Moto Guzzi
V85 TT TRAVEL  V85 
V7 III RACER 10TH ANNIVERSARY MOTO GUZZI FAST ENDURANCE TROPHY
   
MOTO MORINI
Το περίπτερο της Moto Morini
2κύλινδρο 650 κυβικά το X-Cape
Moto Morini Seiemmezzo 6 1/2
   
NIU
Ηλεκτρικά σκούτερ NIU
 
 
 
PEUGEOT
Νεο Metropolis RS Concept απο την Γαλλική Peugeot. Μονοκύλινδρο 400 κυβικά με απόδοση 37.2 ίππους
motorcycle Hλεκτρικό σκούτερ e-Ludix τέσσερις mode – Boost, Crawl, Go και Cruise – απόδοση 4 ίππους και η τελική περιορίζεται σε 45χλμ/ώρα
 Django 125 ABS Blue Pulsion 125 14,4 ίππους
   
PIAGGIO
Η νέα VESPA ELETTRICA δεν έχει ιδιαίτερες αλλαγές όμως η τελική ανέβηκε απο τα 50 στα 70 χλμ./ώρα VESPA RACING SIXTIES
Το νέο Medley 125. Κατά την γνώμη μου αρκετά πιο όμορφο απο το παλιότερο Medley.

• Νέοι κινητήρες i-get των 125 και 150 cc
• Νέο σχέδιο
• Προβολέας και πλήρες LED DRL
• Πολυλειτουργικό συγκρότημα ψηφιακών οργάνων LCD
• Σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA, βασικό για την έκδοση S
• Νέες ζάντες και νέο πίσω ελαστικό
• Νέα εργονομική σέλα

Το περίπτερο της Vespa Mp3 350 και 500 (το κίτρινο απο πίσω)
   
   
ROYAL ENFIELD
To περίπτερο της ROYAL ENFIELD
Το πιο σημαντικό μοντέλο της Royal Enfield είναι το Himalayan 410. Ως γνωστόν οι κινητήρες της Royal Enfield δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο και αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση. Μονοκύλινδρο 411 κυβικά και απόδοση 24,5 ίππους και 3,26 κιλά ροπή. 194 κιλά γεμάτο (με 90% γεμάτο το ντεπόζιτο των 15 λίτρων)
Classic 500 Interceptor 650
Continental 650 GT Bullet Trials Works Replica 500
Twin FT Interceptor
 
 
SEGWAY
Η SEGWAY είναι παγκοσμίως γνωστή για τα ηλεκτροκίνητα 2τροχα πατίνια (σαν αυτό που κατάφερε να πέσει ο George Bush). Στην Eicma παρουσίασε τρία τετράτροχα. Το Villain ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο-Buggy (SSV) , το Snarler είναι μια γουρούνα (ATV) με 570 κυβικά το μικρότερο μοντέλο με 46 και 86 ίππους (ανάλογα την έκδοση) και το μεγάλο με κινητήρα 1000 κυβικών με 107 ίππους!. Τέλος το Fugleman είναι μια γουρούνα με σκέπαστρο (UTV) που βγαίνει σε 3 εκδόσεις. 570 κυβικά με 86 ίππους και 1000 κυβικά σε 2 εκδόσεις. Μια με 107 ίππους και η 2η με 181 !!
Τέλος να αναφέρω ότι από την SEGWAY πήρα το πιο εντυπωσιακό Press kit της έκθεσης το οποίο ήταν ένα μοντέρνο σακίδιο πλάτης που πέρα από το στικάκι με τις απαραίτητες πληροφορίες περιείχε και ένα αδιάβροχο σακάκι, ένα πόλο μπλουζάκι, ατζέντα, στυλό Xiaomi!
Το Villain 1000 με 107 ή 181 ίππους. Το απόλυτο όχημα διασκέδασης
Villain 1000 Απο αριστέρα το Villain, το Fugleman και το Snarler 
   
ZERO
H Zero είναι μια εταιρεία που παράγει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες τα τελευταία 13 χρόνια στην Santa Cruz. Βγάζει 5 διαφορετικά μοντέλα και το εικονιζόμενο είναι ένα SR/F με απόδοση 110 ίππων και 19,35 κιλά ροπή. 320 χιλιόμετρα αυτονομία, τελική ταχύτητα 200 χιλιόμετρα, πλήρη φόρτηση 80 λεπτά. Τιμή στην Αμερική 19.450 δολλάρια.
   
   
ZONTES
Τα Zontes είναι γνωστά στην χώρα μας ως Daytona (by Zontes). Στην Ελλάδα μονοπωλεί στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων (κατηγορία μοτοσυκλετών)  έχοντας ένα πολύ ένθερμο κοινό. Πέρα από την σύγχρονη-εντυπωσιακή σχεδίαση έχει μια λίστα αξεσουάρ στάνταρ που θα ζήλευαν πανάκριβές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.
Τ-310 Χ-310
Τ-310 34,86 ίππους απόδοση έχουν όλα τα μοντέλα της ZONTES αφού μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Ενδυκτικά θα αναφέρω μερικα καλούδια: Keyless (χωρίς κλειδί η εκκίνηση), 2 προγράμματα, μεγάλη οθόνη οργάνων TFT, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Προστατευτικά αλουμινίου στα γκριπ, φώτα LED, φορτιστή USB και άλλα πολλά!
U ZT-125
V-310
Πατήσετε εδώ για την συνέχεια